کد خبر : 2501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1392 - 18:49
-

نتیجه نهایی نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال/ معرفی اعضای fut5al

نتیجه نهایی نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال/ معرفی اعضای fut5al

پایگاه خبری فوتسال ایران در راستای پر کردن خلا رسانه ای در این رشته از ۲۶ شهریور به صورت غیر رسمی و از ۵ آذر به صورت رسمی و با پوشش تمام اتفاقات و رویدادهای فوتسال با رویکرد مثبت اما نقادانه فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد.   خوشحالیم که با گذشت بیش از

پایگاه خبری فوتسال ایران در راستای پر کردن خلا رسانه ای در این رشته از ۲۶ شهریور به صورت غیر رسمی و از ۵ آذر به صورت رسمی و با پوشش تمام اتفاقات و رویدادهای فوتسال با رویکرد مثبت اما نقادانه فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد.

 

خوشحالیم که با گذشت بیش از سه ماه حضور در بین فوتسالی ها توانستیم مورد اقبال این قشر قرار گرفتیم. نتیجه نظر سنجی پایگاه خبری فوتسال نشان گر این مطلب است.

 

از شما پرسیدیم که عملکرد پایگاه خبری فوتسال را چطور ارزیابی می کنید و شما عزیزان، ۴۶ درصد به گزینه عالی رای دادید که این اتفاق بزرگ ما را بیش تر از گذشته در مسیرمان استوار قدم می کند و قطعا با انگیزه ای مضاعف در راستای اطلاع رسانی و خدمت رسانی به فوتسال کشور حرکت خواهیم کرد.

 

همچنین ۲۸ درصد از مخاطبان fut5al عملکرد آن را خوب دانسته اند.۱۳ درصد هم گفتند جای کار دارد و ۱۱ درصد هم به گزینه بد رای دادند که امیدواریم با ارسال انتقادها و پیشنهادهایشان به آدرس info@fut5al.ir بتوانیم در نظر سنجی بعدی درصد این گزینه را به حداقل برسانیم.

 

لازم است یادآور شویم که هر کاربر اینترنتی در این نظرسنجی می توانست تنها یک بار رای دهد که این موضوع سلامت آن را نشان می دهد.با این وجود تا زمان ارسال خبر ۵۲۱ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. اما با توجه به این ویژگی نظرسنجی ای کاش کاربرانی که به گزینه نظری ندارم رای دادند از این فرصت استفاده می کردند و نظری غیر از ممتنع را اعلام می کردند.

 

در دوره تقریبا سه ماهه فعالیت پایگاه خبری فوتسال ایران که دوره اصلی برای رشد آن بود، علی احدی، سید حامد اردهالی و مهدی جاویدی به عنوان شورای سردبیری و اعضای هیات مدیره این پایگاه خبری و خبرنگاران ارشد، وظیفه مدیریت، اطلاع رسانی و ارسال اخبار را بر عهده داشتند.

 

اما در این مدت، دوستان عزیزی چون سیامک قاسمی، محمد هدایتی، روح الله جان قربان، میلاد اسماعیلی، ایمان مشتاق و علی هاشمی سیاوشانی ما را کمک کردند.

 

همچنین وظیفه خود می دانیم از زحمات امیر لشگری و سعید پروا که در برهه ای با fut5al همکاری داشتند و همچنین  علیرضا ورزیده، مرتضی خاکی و میلاد عرب زاده که در بخش پشتیبانی سایت و امور گرافیکی کمک حالمان بودند تشکر کنیم.

 

افکار نیک و ایده های نوآورانه دوستان خوبمان خانم ها افسانه سیفی ناجی و سحر دارایی و آقایان امیرحسین پور محمد، مرتضی احمدی و علی سیاری در ارائه خدمتی مخاطب پسند تاثیر فراوانی داشت که قدردان این بزرگان نیز هستیم.

 

ضمن تشکر از تمام دوستانی که به صورت افتخاری ما را در تهیه اخبار، اطلاعات، عکس، فیلم و نتایج همراهی می کنند، دست یاری به سوی تمامی فوتسالی ها به خصوص اصحاب رسانه، خبرنگاران شهرستان ها و مسئولان رسانه ای باشگاه های لیگ برتری، دسته یک و دسته دو دراز می کنیم تا پایگاه خبری بیش از پیش مورد اقبال مخاطبان قرار گیرد و در نهایت شاهد رشد و اعتلای این رشته ورزشی محبوب باشیم.

 

 در پایان نیز با افتخار اعلام  می کنیم که نسخه انگلیسی پایگاه خبری فوتسال همزمان با شروع نیم فصل دوم آغاز به کار خواهد کرد تا fut5al همانطور که در ایران بین فوتسالی ها شناخته شده، بتواند فوتسال ایران را به دنیا هم معرفی کند. البته دایره فعالیت های این بخش از سایت تنها معطوف به اخبار فوتسال ایران نخواهد بود و در برنامه ای بلند مدت به دنبال پیشی گرفتن از سایت جهانی فوتسال(futsalplanet) خواهیم بود. گرچه هم اکنون هم در رتبه سایت های برتر جهان از فوتسال پلنت جلو هستیم! با مراجعه به سایت رنکینگ درگاه های اینترنتی(alexa) می توانید به عینه این موضوع را مشاهده کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان مشتاق پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

ممنون از لطف شما بزرگواران جا داره اول خسته نباشید و خدا قوتی عرض کنم و بعد برای اینده سایت ارزوی موفقیت داشته باشم. قطعا هر چه از سوی بنده خالصانه انجام شده خالصانه بوده و در آینده نیز قطع نخواهد شد.
با تشکر

گیتی پسند پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۹:۵۵

ممنون از اطلاع رسانی به موقع شما

راه ساری پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

بسیار سایت خوبیه چندین سال خلا این سایت حس میشد برای اطلاع رسانی
خسته نباشید

futsali پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴

واقعا سایت فوق العاده ایه
جاتون تو این چند سال خیلی خالی بود

دارابي دوشنبه , ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

فقط رررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه هه ه ه هه ه ه ه ه ساری

ساري اس ميلان جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

ساری اس میلان

مهدی مرادی شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰

ساروی با غیرت یا علی مولا مدد
تاحلا کدوم تیم ۸ هزار هوادار تو یک بازی داشت؟ حتی تیم ملی هم نداشت.اما راه ساری با گیتیپسند تو ماه رمضان۹۱ بیش از۸هزار هوادار اومده بودن

abolfazl سه شنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲

ساری دوست داریم
پرطرفدارین تیم فوتسال اسیا

ماهان تندیس قم سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

سلام از تک تک کسانیکه برای راه اندازی این سایت تلاش کردندتشکرو سپاسگذاری میکنم.وعرض خسته نباشید دارم.به امید قهرمانی فوتسال ایران در کل جهان….وقهرمانی تیم ماهان تندیس قم

ع جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

حـــفــاری اهـــواز

علی-اهواز جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

حـــفــاری اهـــواز

نام ...وحید کاظمی شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۴:۳۱

فقط حفاری اهوار

تبريز شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۵۲

با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت وزین فوتسال:
در جامعه فوتسال واقعاً جای سایتهای فعالی مثل فوتسال ۵ خالی بود، خوشبختانه با فعالیت همکارانتان مرتفع گردید. از این بابت خوشحال و چند نکته جهت ادامه فعالیت مثمر ثمر به حضور ایفاد می گردد:
– لطفا درمناسبات و جهت گیری های خود در رابطه با جامعه فوتسال، بدون در نظر گرفتن رنگ و نام تیم و شخص مطلب بنویسید.
– نشریه نباید قضاوت کند، بلکه واقعیت را بنویسد و قضاوت را به خواننده واگذار نماید.
– لطفا در مورد پهنای باند، فونت استفاده شده در مطالب و رنگ بندی صفحات سایت تجدید نظر کرده و از افراد خبره و حرفه ای استفاده نمائید.
– در درج مطالب علمی و گسترش علم فوتسالهمت گمارید.
البته لحن نوشتاری بنده را شما بصورت پیشنهاد حساب کیند. متشکر از زحمات شبانه روزیتان

mi.kh شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴

چرا آقایون به شعور مردم توهین میکنند؟؟؟ سرپرست زمزم با همین خبرگزاری مصاحبه کرد و گفت سرمربی تیم ما (افضلی) دارای بالاترین مدرک مربی گری است!!!!!پس چرا تو این هفته در کلاس پایین ترین سطح مربیگری شرکت کرده که تا دوشنبه ادامه داره !!!دروغ به مردم یعنی توهین به شعور آنها!!!!!!!!مشک آن است که خود ببوید ن انکه عطار بگوید

mi.kh شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

اگه ورزشای دیگمون هم مثل فوتسال یکی مثل محمودخان خوراکچی داشت الان تو دنیا صاحبنام بود.
آقایون اول اطلاعات داشتن بعد انتقادونظر به قول بابا پنجعلی:اَرِه

mi.kh دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲:۵۹

آقایون مدیر ……چند میلیارد فقط واسه یک تیم فوتبالی خرج میکنید؟؟؟؟؟حیف چشم انسان که بشینه این فوتبالارو نگا کنه..!!!میلیارد میلیارد دارن میگیرن اونوقت اینه اوضاع پنالتی زدنشون !!!اینم که کارگر افغانی هم بلده با فقط ۵۰،۰۰۰تومان نه nمیلیارد!!!؟؟؟!!!!
این پولو بیارید خرج فوتسال کنید خرج والیبال کنید که حداقل به شعور ملت توهین نشه
زیبایی که تو فوتسال گیتی با میثاق بود(برد میثاق تو اصفهان نیم فصل اول ) تو کل لیگ برتر فوتبال هم بود
وقتشه به فوتسال بیش از پیش اهمیت بدیم

mi.kh دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۳:۰۷

یکی نبود به رضا لک مشاوره بده؟؟آخه از قدیم گفتن اندازه دهنت لقمه بگیر یا گفتن پاتو اندازه گلیمت دراز کن!!!!!!!گیتی کجا قد دهنت بود استاد لک؟؟؟؟؟؟
کسی بجز محمودخان به دردِ گیتی نمیخورد!!!!!!!(البته محمودخان رو داشتن لیاقت میخواد…….!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶

از زحمات بی وقفه شما سپاسگزارم سایت خوبی است و برای فوتسال از اهم واجبات است و جای کار بسیار دارد مطالب بیشتر و أکثرا به دو یا سه تیم اختصاص دارد و بسمت یک تیم خاص نرمش دارد و این بزرگی ین أشکال سایت است پیشنهاد دارم که هزینه های سایت توسط باشگاه ها و یا سازمان لیگ فوتسال تأمین گردد و هر باشگاه یک نماینده و یا یک خبرنگار به سایت معرفی کند و بصورت آنلاین در خصوص باشگاه خود و زیر نظر شورای تحریریه سایت فعالیت نمایند ضمنا تاریخچه فوتسال ، باشگاه های فعال حال و گذشته ، سرمایه گذاران حال و گذشته ، بازیکنان ، مربیان ، مدیران و …. را در یک قسمت بنام فوتسال در مسیر تاریخ ( یا هر اسم دیگری ، یک پیشنهاد بود) می تواند مشتاقان ریادی بسمت سایت سوق دهد و برای مقالات و تحقیقات نیز استفاده شود یا علی خسته نبأ شید

علیرضا پنجشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱

سلام
اولا خسته نباشید
دوما که آقایون خوراکچی خوراکچی نکنید این آقا تو فوتسال غیر از کت درآوردن و بردن آبروی فوتسال چیکار کرده؟
کت در آوردن و دعوا و حاشیه رو به فوتسال این آقا آورده واقعا جای خجالت داره

ابوالفضل جمعه , ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

خدا رو شکر حداقل یه جا افتخار کسب کرد.ایشالا که دسته یک نمی ره.