کد خبر : 2534
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1392 - 0:00
-

صرافی افتخاری، دوربرگردان فیفا!

صرافی افتخاری، دوربرگردان فیفا!
روزنامه گل در مطلبی ویژه خبر از همکاری رضا افتخاری با هوشنگ مقدس برای بازگرداندن دلارهای بلوکه شده ایران در فیفا توسط صرافی او داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در قسمتی از گزارش ویژه روزنامه گل در خصوص نقش رئیس کمیته فوتسال در آوردن دلارهای بلوکه شده ایران در فیفا آمده است :«شکل دریافت پاداش فیفا توسط فدراسیون فوتبال، شباهت زیادی به دور زدن تحریم های نفتی دارد و در واقع توسط افراد انجام می گیرد. اما این افراد چه کسانی هستند و چطور این کار را می کنند؟ اینجا دو اسم مطرح است نفر اول، رضا افتخاری است که رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به شمار می آید. او که در دوران احمدی نژاد مدیرکل تربیت بدنی تهران بود، به شدت به کفاشیان و نبی نزدیک است.»

اما در این گزارش به صرافی رئیس کمیته فوتسال و نقش آن و همچنین سفرهای زیاد افتخاری به دوبی، اشاره مستقیم شده است :«افتخاری در خیابان شهید بهشتی تهران یک صرافی دارد که دست بر قضا در کنار آژانس هواپیمایی طرف قرار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است! او که گویا اصلا حرفه اصلی اش اداره همین صرافی است، طی ماه های اخیر به کرات به دوبی سفر کرده، بدون آنکه کسی بداند دلیل این همه مسافرت های پیاپی چیست؟ حلقه مفقوده و راز مهم ماجرا همین جاست. افتخاری مدام راهی امارات می شود تا آنجا یک تاجر ایرانی دیگر را ببیند، واسطه اصلی فدراسیون و فیفا، کسی که سال هاست با عنایت آقای نبی به بدنه تشکیلات مدیریتی فوتبال کشور چسبیده و خیلی از گیر و گرفتاری های این شکلی فدراسیون را هم با نفوذش در بازار تجاری دوبی حل کرده است؛ هوشنگ مقدس!»

اما این گزارش آنجا خواندنی تر است که تاکیده شده :«هوشنگ مقدس یک تاجر شیرازی است که سال ها پیش به لطف آیت اللهی همشهری اش به فدراسیون راه پیدا کرده است. او در حال حاضر نقش واسطه فیفا و فدراسیون را بازی می کند؛ به این ترتیب که پاداش صعود ایران به جام جهانی با معرفی کفاشیان به حساب بین المللی مقدس واریز می شود تا او این پول را در سفرهای پیاپی افتخاری به دوبی، تحویل رئیس کمیته فوتسال بدهد! در واقع زوج مقدس- افتخاری با نفوذ تجاری اولی و صرافی دومی، به ترکیبی برای زنده کردن پاداش صعود ایران به جام جهانی تبدیل شده است.»

روزنامه گل با تعجب از علت پنهان کاری فدراسیون در خاتمه آورده است :«اینکه این همه پنهان کاری به خاطر چیست و چرا فدراسیون موضوع وصول شدن این اعتبارات را رسانه ای نمی کند؟ شاید استدلال آقایان این است که علنی شدن موضوع می تواند مراجع بین المللی را حساس کند اما اگر به یاد بیاوریم که ایالات متحده آمریکا ماه گذشته مراودات ورزشی را از لیست تحریم ها خارج کرده، تعجب مان دو چندان می شود. واقعا چرا فدراسیون اعلام نمی کند در حال وصول پاداش فیفاست؟ آیا دوستان مشغول جلب ترحم به هوای گرفتن پول از دولت هستند یا پای سود برخی اطرافیان فدراسیون در میان است؟»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali جمعه , ۶ دی ۱۳۹۲ - ۶:۳۳

Wow!
I don’t know what to say about Iran’ Futsal activities anymore……..WOW
Now I know why Iran is not number 1 in the World.
I always believed Iran had the best players in the WORLD.
Someone must clean up Iran’s Futsal Federation to manage Teameli in a Professional way.