کد خبر : 2536
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1392 - 11:43
-

هاشم زاده مربی تیم ملی امید شد

هاشم زاده مربی تیم ملی امید شد
خسوس کاندلاس ترجیح داد از محمد هاشم زاده به جای سعید عبدالوند در تیم ملی امید استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس از همان ابتدا به همراه تیم بزرگسالان هدایت تیم ملی فوتسال ایران را هم به عهده گرفت و در بازی اخیر این تیم با امیدهای روسیه از سعید عبدالوند مربی چهار سال اخیر تیم ملی امید استفاده کرد. اما سرمربی اسپانیایی تیم ملی امید با کنار گذاشتن عبدالوند تصمیم گرفته از محمد هاشم زاده در کادرفنی تیم ملی امید هم استفاده کند.

 

خسوس و هاشم زاده کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را هم بر عهده دارند.

 

به دنبال حضور عبدالوند انتقادهای بسیاری از او به دلیل نقش داشتن در تبانی گیتی پسند و پرسپولیس شد اما این مربی بارها تاکید کرد که همان ابتدا از دست داشتن در این تبانی تبرئه شده است. اما به نظر می رسد حرف و حدیث ها پیرامون عبدالوند کار خودش را کرد و عبدالوند از کادر فنی تیم ملی امید کنار گذاشته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

محمد خوش اخلاق

اكبري از خيابان وحيد اصفهان جمعه , ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

سعید عبد الوند مایه ننگ فوتسال بود أیشان رابط مربی خاص فوتسال بود و در تبانی انجام شده نقش اول پرسپولیسی ها را داشت و همکار طراح أصلی تبانی أن مربی خاص و مشاور باشگاه گیتی بود من خودم أصفهانی هستم و از اینکه اینها باعث رفتن ابروی ما أصفهانی ها شده اند و همه ما أصفهانی ها را با تبانی مورد حمله قرار می دهند هرگز أیشان را نخواهم بخشید این اقا اگر با قرچکی ها مشکل داشت چرا ابروی ما أصفهانی ها را برد اگر جرات داری بیا اصفهان عبد الوند تبانی کار

سجاد از فرديس كرج جمعه , ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

اگر سعید عبد الوند در تبانی نقش نداشت و کمیته انضباطی فقط بر أساس مصلحت أیشان را محکوم کرد پس چرا کمیته استیناف رأی را تأیید کرد وانهم صالحی ریس استئناف ، برو تبانی کار نشیده أم أیشان مربی بد أخلاق و البته بی أدبی هم هست این را یکی از بازیکنان خود باشگاه پرسپولیس می گفت جالب اینکه مدعی تیم ملی هم هست

أمير علي از مرودشت فارس جمعه , ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰

دورد بر مربی أخلاق ایران محمد هاشم زاده ،. و خدا حافظ مربی تبانی کار سعید عبد الوند

سعید از اصفهان شنبه , ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳

بابا این هاشم زاده چند جا کار میکنه اینکه الان اصفهان با تیم زمزمه ! لطفا یه گزارش ازش بگیرید ببینید هنوز هم به خاطر افضلی اومده یا قرارداد ۳۰ میلیونی برا نیم فصل بسته!و دینش را میخواد ادا بکنه!