کد خبر : 2547
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1392 - 9:05
-

عظیمایی و امیر خانلو زیر تیغ جراحی!

عظیمایی و امیر خانلو زیر تیغ جراحی!
عظیمایی و امیرخانلو که از ابتدای فصل دچار مشکل مصدومیت بودند بالاخره پای خود را به تیغ جراحی سپردند و احتمالاً این فصل را از دست خواهند داد.

کاپیتان تیم های راه ساری و شهرداری ساوه پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی باشگاه راه ساری، مرتضی عظیمایی که مدت ها بود به علت مصدومیت از ناحیه مینیسک پا و پارگی ۳۰ درصدی رباط صلیبی اش در دو راهی عمل جراحی و بازی کردن قرار گرفته بود، بالاخره با تشخیص پزشک معالجش چهارشنبه گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت.
عظیمایی با بیان اینکه عمل جراحی با موفقیت روی پایش انجام شد، گفت: با توجه به اینکه طول درمان جراحی رباط صلیبی زیاد است، ۶ ماه از میادین فوتسال دور خواهم بود.
کاپیتان راه ساری با ابراز تأسف از اینکه نمی تواند به تیمش در این فصل کمک کند، گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بازیکنان بتوانند امتیازات از دست رفته را جبران کرده تا از خطر سقوط به لیگ دسته اول رهایی پیدا کنیم.


و خبر دیگر به نقل از سایت باشگاه شهرداری ساوه اینکه مازیار امیرخانلو کاپیتان تیم فوتسال شهرداری ساوه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و به احتمال فراوان تا انتهای فصل در ترکیب شهرداری حضور نخواهد داشت. این بازیکن صبح پنج شنبه جهت انجام عمل جراحی در بیمارستان عرفان تهران بستری شد و بعد از انجام عمل، زمان دقیق بازگشت او مشخص خواهد شد.
این بازیکن ۲۹ ساله در ابتدای فصل به دلیل کمردرد از حضور در ترکیب شهرداری محروم بود و از هفته دهم به ترکیب اصلی تیم بازگشته بود اما فصل ۹۲ خیلی زود و با گذشت تنها چهار بازی برای مازیار به پایان رسید تا بازیکنان و کادر فنی شهرداری بهت زده از این خبر ناگهانی برای او آرزوی سلامتی دوباره داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.