کد خبر : 2631
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1392 - 9:51
-

امیرخانلو: ۴ ماه خانه نشینم/ فشار روانی زیادی در این فصل داشتم

امیرخانلو: ۴ ماه خانه نشینم/ فشار روانی زیادی در این فصل داشتم
مازیار امیرخانلو کاپیتان خوش اخلاق شهرداری ساوه هفته گذشته از ناحیه مینسک دچار مصدومیت شد و در اقدام سریع سه روز بعد زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مازیار امیرخانلو در مورد نحوه مصدومیت و اوضاع بعد از عمل خود گفت : هفته گذشته در جلسه تمرینی روز دوشنبه باشگاه شهرداری هنگام زدن یک شوت پای چپم پیچ خورد. چون بنده در سالهای گذشته دچار پارگی رباط صلیبی از همین پا شده بودم با توجه به صدایی که از زانوی خود شنیدم حدس مصدومیت این چنینی را داشتم. در نتیجه فردای همان روز به تهران و کلینیک استقلال و مطب دکتر ابراهیمیان رفتم که نظر همه این بود که باید عمل کنم و با مشورتی که با مدیران باشگاه داشتم تصمیم گرفتیم هر چه سریعتر این عمل را انجام بدهم و به این ترتیب در یک پروسه چهار روزه هم مصدوم شدم و هم عمل کردم که شاید به نوعی رکورد جدیدی ثبت کردم. پس از عمل دکتر معالجم از عمل ابراز رضایت کرد اما ۳ الی ۴ ماه دیگر باید خانه نشین باشم و متاسفانه در ادامه مسابقات حضور نخواهم داشت.
این بازیکن درباره شرایط لیگ پانزدهم گفت: امسال از ابتدای فصل به دلیل مشکل کمردرد قدیمی نتوانستم در خدمت تیم باشم و تا هفته دهم در تمرینات حاضر نبودم. از بازی هفته دهم مقابل دبیری تبریز به ترکیب اضافه شدم و فقط در چهار بازی حضور داشتم و حالا با این مصدومیت روند بدشانسی هایم تکمیل شده است. فشار روانی و بدبیاری های این فصل آنقدر زیاد بوده که هنوز خبر این مصدومیت را به خانواده خودم نگفتم تا بیشتر از این نگران شرایط من نباشند.
وی افزود: در نیم فصل اول آن طوری که باید نتیجه نگرفتیم که فکر می کنم دلیل اصلی آن کم تجربگی و از دست دادن موقعیت ها باشد که ان شالله در نیم فصل دوم با توجه به میزبانی هایی که مقابل تیم های پایین جدولی داریم نتایج بهتری کسب کنیم در لیگ برتر با جایگاه مناسب تری ماندگار باشیم.
کاپیتان شهرداری در پایان افزود: در انتهای جا دارد از شما و تمام عزیزانی که در این روزهای سخت کنارم بودند و به بنده لطف داشتند تشکر کنم. همچنین از لطف باشگاه شهرداری و آقای تسبیحی مدیرعامل تیم تشکر می کنم که در همان لحظات ابتدایی به بنده اعتماد به نفس دادند و گفتند که سلامتی شما مهمتر از ورزش و تیم است و بدون دغدغه مالی توانستم این عمل را انجام بدهم. امیدوارم شرایط فراهم بشود تا بتوانم سال آینده خوبی های عزیزان را جبران کنم.

 

منبع: سایت رسمی باشگاه شهرداری ساوه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.