کد خبر : 2702
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1392 - 12:59
دسته‌بندی نشده
-

از آشتی کنان صانعی و شمسایی تا حضور افتخاری در رختکن دبیری!

از آشتی کنان صانعی و شمسایی تا حضور افتخاری در رختکن دبیری!
در بازي ديروز تاسيسات دريايي و دبيري اتفاق هاي جالبي افتاد. حاشيه نگاري خبرنگار fut5al از اين بازي را مي توانيد در ادامه بخوانيد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار پر حاشیه اما بی جنجال تیم های تاسیسات دریایی تهران و دبیری تبریز با نتیجه پنج بر دو به سود یاران وحید شمسایی به پایان رسید.

 

حاشیه های این بازی به شرح زیر است:

 

** در این بازی علی صانعی بعد از تلاوت قرآن به سمت نیمکت دبیری رفت اما شمسایی نیز پیش دستی کرده و برای خوش و بش طرف سرمربی تاسیسات رفت. آشتی این دو یکی از اتفاق های خوب فوتسال بعد از مدت ها حاشیه و جنجال به حساب می آید و هر دو نیز در مصاحبه های بعد از بازی به فراموش کردن گذشته ها اشاره داشتند.

 

** علی صانعی در این بازی به دلیل مصدومیت بیش از حد بازیکنانش از چند بازیکن جوان استفاده کرد. حتی در برخی دقایق یک تیم با میانگین سنی ۱۸ سال مقابل با تجربه های دبیری مشاهده می شد. در ترکیب تیم صانعی بازیکن ۱۶،۱۸ و ۱۹ ساله حضور داشتند! کلسون برزیلی هم با اضافه وزن زیاد در این بازی برای اولین بار برای تاسیسات به میدان رفت.

 

**احمد پری آذر بازیکن سابق تیم ملی که به عنوان بازیکن به تاسیسات دریایی پیوسته به عنوان مربی کنار خط با بازیکنان تیمش صحبت می کرد و علی صانعی در تمام دقایق بازی روی نیمکت نشسته بود!

 

** حسین شمس به همراه بازیکنانش در تیم پرسپولیس بهزیستی، محمود خوراکچی به همراه سهراب خلیلی و بازیکنان میثاق تهران، بازی را از نیمه اول به نظاره نشستند. در نیمه دوم هم سید رضا افتخاری وارد ورزشگاه شد. ترکیب مهمانان حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه اکباتان بسیار جالب بود. حسین شمس، افشین دبیری و رضا افتخاری به گونه ای کنار هم گل گفت و گل می شنیدند که انگار هیچ تنشی بین آن ها در چند وقت اخیر به وجود نیامده است.

 

** علیرضا سهرابی داور بین المللی فوتسال ایران نیز در ورزشگاه حضور داشت و در جایگاه ویژه عملکرد گروه داوری را زیر نظر داشت.

 

** یکی از افراد حاضر در نیمکت تیم دبیری که به نظر می رسید تدارکات این تیم باشد بعد از گلزنی شمسایی از خوشحالی زیاد وارد زمین شد اما در عین ناباواری هیچ برخوردی از سوی داور با او نشد!

 

**۱۰ لیدر تبریزی در ورزشگاه از ابتدا به تشویق تیمشان پرداختند و دقیقه ای از وظیفه محول شده غافل نشدند!

 

** اما در پایان بازی اتفاق جالب دیگری افتاد و رضا افتخاری به دعوت مدیر عامل باشگاه دبیری به رختکن این تیم رفته و دقایقی را با کادرفنی و بازیکنان این تیم صحبت کرد. فیلم اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران از صحبت های رد و بدل شده در رختکن دبیری را می توانید تا ساعاتی دیگر ببینید.

 

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar دوشنبه , ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

شمسایی بزرگی کرده که باهاش آشتی کرده
تیم ملی همیشه حق این بازیکن بزرگ بوده و هست

نام ... دوشنبه , ۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴

شمسایی تو همه چی مرده برا همین سلطانه