کد خبر : 2716
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1392 - 23:51
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی بعد از آشتی با صانعی: اتفاق های گذشته تمام شده!

شمسایی بعد از آشتی با صانعی: اتفاق های گذشته تمام شده!
سرمربی بازیکن دبیری تبریز بعد از آشتی با علی صانعی در این باره اظهار نظر کرد.

وحید شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی پر گل تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران بیان کرد: ما تلاشمان را می کنیم و هر چه خدا بخواهد همان می شود. تیم را برای قهمانی بسته ایم و همه امتیازها برایمان مهم است. تاسیسات هم فوتبال خوبی انجام داد اما ما از تجربه خودمان استفاده کردیم و به برتری رسیدیم.

 

وی افزود: چند بازیکن دو کارته داشتیم و مراقب بودیم هیچ کدام سه کارته نشوند که متاسفنه یک بازیکن سه کارته شد. ولی با این وجود خدا را شاکرم که به سه امتیاز بازی رسیدیم. قهرمانی نیم فصل هم ارزشی برایمان ندارد چون برای آن جام نمی دهند!

 

شمسایی همچنین درباره آشتی با علی صانعی گفت: فوتسال همین است و باید بازی جوانمردانه را رعایت کنی. دست دادن قبل بازی هم جزو همین موارد است. به هر حال مشکلات قبلا بوده و تمام شده رفته! باید به آینده فکر کنیم. خدا را شکر علی صانعی بالاسر تیمش است و من هم بالاسر دبیری ام. اتفاقات گذشته تمام شده است!

 

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مدیریت سایت سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

با سلام خدمت مخاطبان عزیز سایت FUT5AL
ضمن تشکر از پیام های پر مهر شما که ما را به ادامه روند این پایگاه تشویق می کند به استحضار می رساند که بنا به رسالت خبری خود سعی کرده ایم تا همواره اعتدال لازم را در اخبار و مصاحبه ها حفظ کنیم اما از یک سو عدم تمایل و همکاری برخی باشگاه ها برای مصاحبه و ارسال اخبار با توجه به محدودیت نیروی رسانه ای پایگاه در ابتدای کار و همچنین از سوی دیگر، شرایط صدر جدول که در تمامی لیگ های ورزشی بیشتر حجم مطالب رسانه ها را معطوف به خود می کند باعث شده تا با برخی قضاوت های ناعادلانه دوستان مواجه شویم.
امید می رود با نظرات خیرخواهانه خود همچون گذشته یاری گر ما باشید.