کد خبر : 5587
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 19:33
-

افتخاری: جوانگرایی خسوس نتیجه می‌دهد

افتخاری: جوانگرایی خسوس نتیجه می‌دهد
رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید: جوانگرایی که سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داده، نتیجه خواهد داد. ما نیاز به زمان داریم تا با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان، شرایط فوتسال ایران را بهتر از گذشته کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری درباره بازی تیم ملی فوتسال مقابل اندونزی اظهار کرد: بازی برابر اندونزی بسیار راحت بود. در بین بازی، زمان هایی را شاهد بودیم که بازیکنان موقعیت را از دست می دادند و یا کمی بی احتیاط بازی می کردند، معتقدم این موضوع به این دلیل بود که خسوس تیم دوم و سوم خود را به زمین مسابقه فرستاد تا آنها را ارزیابی کند. ضمن اینکه تیم ها همه با قدرت در این بازیها ظاهر شده اند و نباید آنها را دست کم گرفت.

 

وی ادامه داد: تیم اندونزی پیش از شروع بازیها در تایلند یک دیدار دوستانه برگزار کرد که این بازی را با نتیجه دو بر یک پیروز شد آن هم برابر تیم تایلند که در فوتسال همیشه حرفی برای گفتن دارد. پس اندونزی دیگر آن تیمی نیست که برابر ایران به میدان بیاید و ۱۰ گل بخورد و برود.

 

افتخاری همچنین گفت: معتقدم جوانگرایی که سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داده، جواب خواهد داد. ما نیاز به زمان داریم تا با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان، شرایط فوتسال ایران را بهتر از گذشته کنیم.

 

افتخاری در خصوص دیدار بعدی تیم ملی ایران مقابل چین گفت: کادر فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده و شناخت بسیار خوبی از چین دارند اما باز هم می گویم تیم ها همه برای قهرمانی آماده شده اند. ما نیز امکانات خوبی را برای تیم ملی فوتسال فراهم کرده و امیدوار هستیم با دست پر به ایران باز گردیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

اصغر حسن زاده و محمد طاهری تیم دوم و سوم هستن ؟ پس تیم اول کیان؟