کد خبر : 5660
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 19:58
-

ابطحی:شک نکنید تیم ایران قهرمان آسیا خواهد شد!/ تایلند و ژاپن توان رویارویی با ایران را ندارند

ابطحی:شک نکنید تیم ایران قهرمان آسیا خواهد شد!/ تایلند و ژاپن توان رویارویی با ایران را ندارند
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال اعتقاد دارد عیار تیم ملی فوتسال مقابل تیم‌های ژاپن و تایلند مشخص خواهد شد ولی این تیم ها هم توان رویایی با ما را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: اولین بازی تیم ملی مقابل اندونزی به اعتقاد من می توانست نتیجه‌ بسیار پر گل‌تری برای ایران داشته باشد. بازیکنان تیم ملی مخصوصا در نیمه دوم در حد خود ظاهر نشدند. اما در بازی دوم مقابل چین عملکرد تیم بسیار خوب بود و توانستیم با تعداد گل‌های زیادی این تیم را شکست دهیم.

سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه با بیان این که اندونزی بهتر از چین در مقابل ایران صف‌آرایی کرد، تصریح کرد: مهم‌ترین حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا کشورهای ژاپن و تایلند هستند، هر چند این دو تیم توان رویارویی با تیم ایران را ندارند اما می‌توان گفت بسیار نزدیک به ما هستند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در طول این چند سال داشته‌اند و عملکرد تیم ملی در مقابل این دو تیم به طور دقیق مشخص خواهد شد.

وی درباره احتمال شانس قهرمانی ایران در این رقابت‌ها نیز گفت: شک نکنید تیم ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد چرا که در همه ابعاد، ایران بالاتر از رقبای خود در آسیا است و بازیکنان تیم ملی پتانسیل بالایی دارند تا در قله آسیا قرار گیرند. هر چند در برخی از عوامل نسبت به کشورهای دیگر آسیایی پایین‌تر هستیم اما در مجموع بسیار بهتر از آنها عمل می‌کنیم.

ابطحی خاطر نشان کرد: تیم ایران بارها قهرمانی آسیا را کسب کرده و نگاه ما باید برای جام جهانی باشد. هر چند در آسیا یکسری تیم‌ها به سرعت جلو آمده و پیشرفت کرده‌اند، اما در مقابل ما به سرعت به سمت جهانی حرکت نکرده‌ایم و مدام بالا و پایین می شویم که این موضوع باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که چرا موفقیت فوتسال ایران در رقابت‌های جهانی با فراز و نشیب همراه بوده است.

وی با بیان این که ما توانایی تکرار عنوان چهارمی جهان را داریم، گفت: البته در شرایطی که تیم‌های قدرتمند جهان مانند برزیل و ایتالیا مقداری بلغزند تیم ایران توانایی بالا رفتن بر سکوی جهانی را نیز دارد.

ابطحی در پاسخ به این سوال که فصل بعد در چه تیمی مربیگری خواهد کرد؟ گفت: فعلا با هیچ تیمی صحبتی نکرده‌ام و از آنجایی که بازی‌ها از شهریور آغاز می‌شود تیم‌ها معمولا مذاکرات خود را با مربیان از اوایل تابستان آغاز می‌کنند.

وی درباره درباره تیم شهرداری ساوه نیز گفت: من همواره سعی کرده‌ام با سه، چهار تیم که مدعی قهرمانی بودند برای سرمربیگری مذاکره کنم. اما در فصلی که گذشت تیم شهرداری ساوه را به خاطر نزدیکی به تهران و برخی از مسائل خانوادگی انتخاب کردم و در این تیم به جای قهرمانی برای بقا جنگیدیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و تمامی خواسته‌های مدیرعامل تیم را برآورده کردم. برای فصل بعد این که چه تیمی را انتخاب کنم هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

آقا سید چه خبر از شهرداری ساوه؟؟ خوب شد رضا عقابی به داد این تیم رسید !!!

abolfazl شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

شک نکنید ایران سوم میشه

نام ... یکشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

انشالا به یاری خدا قهرمان میشه