کد خبر : 5610
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 11:18
-

نماینده ایران نایب قهرمان جهان شد

نماینده ایران نایب قهرمان جهان شد
تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران با شکست 8 بر 9 برابر تیم قدرتمند برزیل به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی فوتسال دانش آموزی در سال2014 رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران که به عنوان نماینده کشورمان در رقابتهای فوتسال دانش آموزان جهان به کشور ایتالیا اعزام شده بود، شب گذشته در فینال این رقابت ها و در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه ۸ بر ۹ بازی را به برزیل واگذار کرد.

نماینده دانش آموزی کشورمان در این بازی ابتدا با نتیجه  چهار بر یک از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما در ادامه بازی نتیجه را از کف داد تا با شش برد و تنها یک باخت، به عنوان نایب قهرمانی سومین دوره مسابقات جهانی فوتسال مدارس دست یابد.

افتخار آفرینان دانش آموز کشورمان امشب راس ۲۲:۵۰ با استقبال مسئولان ورزش دانش آموزی کشور وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند شد.

گفتنی است پس از کسب عنوان قهرمانی تیم دانش آموزی لرستان نماینده ایران در جام جهانی فوتسال دانش آموزی در سال۲۰۱۲ ، نایب قهرمانی تیم شهرستان های استان تهران به عنوان دومین نماینده کشورمان در سال۲۰۱۴ ، بر ویترین افتخارات فوتسال دانش آموزی ایران افزود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

جاب آقای شمس و داورزنی آخر و عاقبت خوردن حق دیگران همین است خدا جای حق نشسته در مسابقاتی که باید مثل آب خوردن تیم قدرتمند ایران قهرمان می شد در بازی که ما برنده بودیم بازی را به راحتی واگذار کردیم آقایان خدا را هرگز فراموش نکنید

نام ... شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

چقدر مملکت ما استعداد داره که هر بار یک تیم از یک استان میره در دنیا اول یا دوم میشه
اما اقایون هنرمند این استعدادها رو نابود می کنند