کد خبر : 5716
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 12:50
-

باقری: همه بلاتکلیفیم/ کرمانی ، عروجی و کوهستانی باید به تیم ملی دعوت می شدند!

باقری: همه بلاتکلیفیم/ کرمانی ، عروجی و کوهستانی باید به تیم ملی دعوت می شدند!
مربی ماهان تندیس از وضعیت تیمداری فوتسال قم می گوید و اعتقاد دارد با این شرایط همه بلاتکلیفیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، قدرت‌الله باقری درخصوص وضعیت ماهان‌تندیس پس از پایان لیگ اظهار داشت: در هفته‌های پایانی لیگ از آمادگی خوب و مطلوبی برخوردار بودیم، ولی در حال‌حاضر بدن بازیکنان، بخاطر استراحتی که داشتند کمی دچار افت شده و این در مسابقات ورزشی امری طبیعی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از مسابقات فاصله گرفتیم و به همین جهت کادر فنی سعی کرد نگذارد انگیزه بازیکنان پایین بیاید و بر این حساب، تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و چند بازی تدارکاتی داشتیم و تا نیمه نهایی جام‌حذفی که پیش رو داریم، چند بازی دیگر هم انجام خواهیم داد.

مربی تیم ماهان‌تندیس افزود: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و با اینکه فدراسیون مدت کمی در اختیار ما قرار داده بود، تیم به آمادگی نسبتا کاملی رسیده، ولی هنوز بدن بازیکنان کاملا به شرایط ایده‌آل خود نرسیده، اما قول می‌دهم تا بازی شهرداری تبریز، تیم کاملا آماده است.

وی ادامه داد: بازیکنان هم این مشکلات را دارند. نمی‌دانند این فصل با این تیم هستند یا نه و بر این حساب نمی‌توانند در مقابل پیشنهاداتی که از دیگر تیم‌ها می‌شود، تصمیم‌گیری کنند. این بی برنامگی‌ها باعث می‌شود بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

باقری در پاسخ به اینکه آیا این مشکلات را کادر فنی هم دارند، اظهار داشت: همه این مشکل را دارند. حتی مسئولین قم هم نمی‌دانند امسال تیمداری می‌کنند یا خیر و اگر تیمداری می‌کنند با چه کسانی کار خواهند کرد؟! همانند سال قبل که لحظات آخر حتی اسم تیم هم عوض شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این مشکلات به هیئت فوتبال بر می‌گردد یا خیر گفت: هیئت فوتبال، مجری کارهای اجرایی فوتبال استان است و این مسائل به آنها مربوط نیست. این مسئله به مسئولین دولتی و اجرایی استان و بخشی از آن به اداره کل تربیت بدنی ارتباط دارد که آیا می‌خواهند تیم داری کنند یا خیر.

عضو کادر فنی ماهان تندیس قم، در خصوص قهرمانی در جام حذفی پیش رو عنوان کرد: قطعا ما از ۳ تیم دیگر بالاتر هستیم. ما در نیم فصل دوم که تیم و کادر فنی را کامل در اختیار داشتیم، در مقایسه با دیگر تیم‌ها از همه لحاظ بهتر و بالاتر بودیم.

وی اضافه کرد: شاید تیم شهرداری تبریز که بازی نیمه‌نهایی ما با آنهاست فکر کنند چون بازی‌های رفت و برگشت لیگ را پیروز شدند، بر این باور باشند که نیمه نهایی جام‌حذفی را هم می‌برند، اما خود تیم شهرداری تبریز می‌داند در آن زمان ماهان تندیس در شرایط خوبی قرار نداشت، ولی در حال حاضر، قطعا ما پیروز می‌شویم.

باقری درباره وقفه دو ماهه بازی‌های جام حذفی پس از پایان لیگ گفت: این کار ضربه‌ای به شرایط آماده‌سازی تیم‌ها وارد می‌کند و مخصوصا به ما که در نیم فصل دوم لیگ گذشته، در شرایط خوبی قرار داشتیم، ولی با این حال من و سایر اعضای کادر فنی نمی‌گذاریم بازیکنان از شرایط خوبی که داشتند دور بمانند و این وظیفه ماست.

باقری که سابقه مربیگری تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، درخصوص وضعیت فعلی‌اش که تیم ملی را همراهی نمی‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه اردوهای تیم ملی سال گذشته در اسفندماه قرار داشت و به تدریس بنده در دانشگاه لطمه‌ای نمی‌زد و در تعطیلات بود، توانستم تیم را همراهی کنم.

مربی سابق تیم ملی فوتسال درباره علت دعوت تنها یک بازیکن به تیم ملی از ماهان تندیس قم، عنوان کرد: ابوالقاسم عروجی صد در صد باید به تیم ملی دعوت می‌شد و همه ایران می‌دانند ابوالقاسم عروجی، بهترین و با شخصیت‌ترین چپ پای ایران است، و تاکنون کوچک‌ترین مسئله‌ای از این بازیکن کسی ندیده است.

باقری ادامه داد: ما بازیکنان دیگری هم داریم که باید به تیم ملی دعوت شوند. سال گذشته، محمد کرمانی و محمد کوهستانی روی هم ۵۰ گل زده بودند. وقتی بازیکنی در دو دوره لیگ ۲۵ گل می‌زند، همه آنها که اتفاقی نمی‌شود. ما انتظار داشتیم علاوه براین ۳ بازیکن، روی محمد وزیرزاده هم نظر داشته باشند و حداقل در اردوها از او تست بگیرند و واقعا از این موضوع ناراحتیم.

مربی تیم ماهان تندیس قم در پایان در رابطه با بازیکنان قمی که به دیگر شهرها رفته‌اند، گفت: برای مثال در سال گذشته، مسئولین وقت برخورد خوبی با میثم ایلانلو نکردند، این بازیکن ناراحت شد. اگر می‌خواهیم تیم خوبی برای شهر قم داشته باشیم باید، اصغر حسن‌زاده، سعید تقی‌زاده، میثم ایلانلو و مهدی حسن‌زاده و دیگر بازیکنان که از این شهر رفته‌اند، باید بتوانیم این بازیکنان را به شهر خود بازگردانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

همه ی فوتسال دوستای قم میدونن که جناب مهدی حسن زاده در حد و اندازه های لیگ برتر نیست هم از لحاظ فنی هم بدنی قدیما خوب بود ولی خوب جوونا اومدن که هم آینده دارن هم بهتر که این قانون زندگی و طبیعته ، بعدشم در مورد اروجی کاملا موافقم که فوق العاده ترین چپ پای ایرانه ، کوهستانی اگر تلاش کنه میتونه بیاد تیم ملی ولی کرمانی مقدم از نظر فنی و سنی در شرایط ملی نیست ، ولی همه میدونیم که تقی زاده لیاقت پوشیدن پیرهن ملی رو داره و باید برگرده به قم چون تو اصفهان بازیش خراب شد، البته ایلانلو و شنوفی و دهقان که تو تیم ملی دانشجویان بودن با تلاش و اراده ی خودشون راحت میتونن ملی پوش بشن و به نظرم تنها فاکتور تلاشه و نظم ی چیزی تو مایه های اصغر حسن زاده

ناشناس دوشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

فقط علیرضا وفایی بهترین یه پا دو زن ایران.تو فینال جام ملت ها فقط وفایی به داد ایران میرسه.نمیدونم جرا گذارشگرا فقط از طیبی تعریف میکنن.

میلاد ساوه سه شنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

ولی به نظر من ساوه مهد فوتساله ایرانه چون هم شنسا و هم شهرداری ساوه جفتشون بازیکن ساز هستند