کد خبر : 5714
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 12:52
-

جهان بینی: تیم برای یکسال به ماهان تندیس واگذار شده بود/ کادر فنی ،بازیکنان و مردم قم نگران نباشند!

جهان بینی: تیم برای یکسال به ماهان تندیس واگذار شده بود/ کادر فنی ،بازیکنان و مردم قم نگران نباشند!
وضعیت حضور نمیانده قم در لیگ فوتسال هنوز مشخص نشده است و خبرهای ضد و نقیضی در خصوص تیمداری ماها تندیس یا صبا به گوش می رسد ولی مدیر کل ورزش و جوانان این استان اعتقاد دارد جای نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در خبرها آمده بود که رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم اولویت باشگاهش را توجه به فوتبال و فوتسال اعلام نموده بود و این موضوع باعث ایجاد شائبه ای در خصوص انتقال مجدد امتیاز به صبای قم شده بود.
از طرفی باقری مربی ماهان تندیس نیز در مصاحبه ای اعلام کرده بود که وضعیت این تیم داری ماهان تندیس هنوز مشخص نیست .

به همین منظورمدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این خصوص به اظهار نظر پرداخت و اعلام کرد که تا هر زمان که مجموعه ماهان‌تندیس بخواهد، می‌تواند تیم فوتسال قم را داشته باشد.

عباس جهان‌بینی در گفت‌وگویی در رابطه با وضعیت فعلی تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم و اینکه آیا این تیم به همین اسم باقی می‌ماند یا نه، عنوان کرد: با جلالی مدیرعامل ماهان‌تندیس هنوز راجع به این مسائل صحبت نشده، ولی طبق قراردادی که سال گذشته امضا کردیم، در صورتی که وی و دوستان‌شان در ماهان‌تندیس متقاضی ادامه کار باشند، مشکلی از این بابت ندارند و آنها تا زمانی که بخواهند باشگاه را حفظ کنند مانعی وجود ندارد و ما نیز استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر آنها به این نتیجه برسند که نمی‌توانند به این کار ادامه دهند، تیم فوتسال به اداره ورزش و جوانان برمی‌گردد و اگر این کار صورت گرفت، در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کنیم که صبا تیم را اداره کند و یا تیم به کس دیگری واگذار شود.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه صبای‌قم گفت: در حال حاضر مالک باشگاه، ماهان‌تندیس است، ولی ما به عنوان متولی امر ورزش، از نظر ورزش بالاسر همه هستیم. هر باشگاهی که در قم کار می‌کند، اداره کل به عنوان متولی ورزش این اجازه را دارد که نظارت بکند و در جایی که اشکال ببیند ورود پیدا کند.

جهان بینی افزود: سال گذشته با دوستان در مجموعه ماهان‌تندیس، این توافق انجام شد که یک‌سال اداره تیم فوتسال قم را بر عهده داشته باشند و در ادامه اگر علاقه‌مند بودند به کارشان ادامه دهند، تا مادامی باشگاه ماهان‌تندیس، علاقه‌مند باشد باشگاهداری کند، این باشگاه متعلق به ماهان‌تندیس است.

وی تصریح کرد: اگر روزی دوستان پشیمان شدند و به این جمع بندی رسیدند که امکان فعالیت و ادامه ندارند، ملزم هستند باشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار کنند و اداره کل ورزش و جوانان در این موضوع تصمیم گیری می‌کند که تیم را اداره کند یا واگذار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: سیاست اساسی ما این است که تیم خصوصی شود، لذا اولویت با بخش خصوصی است و اگر بخش خصوصی وجود داشته باشد و متقاضی باشد باشگاه را به بخش خصوصی می‌دهیم و بنایی بر این نیست که ما باشگاه را از ماهان‌تندیس بگیریم.

وی درخصوص شرایط سال گذشته که یک روز مانده به شروع لیگ، تیم فوتسال صبا به ماهان‌تندیس واگذار شد، اظهار داشت: سال گذشته قرار بود صبا تیم را اداره کند، اما چون تا لحظات آخر بدنبال بخش‌خصوصی بودیم، تیم واگذار شد و امسال هم کادر فنی و بازیکنان و مردم قم هیچ نگرانی از بابت مشخص شدن اینکه چه کسی می‌خواهد تیم را اداره کند نداشته باشند.

جهان‌بینی در پایان گفت: اعلام می‌کنم ماهان‌تندیس قم از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان، مالک باشگاه است، مگر اینکه خود مجموعه ماهان نخواهد تیمداری کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.