کد خبر : 5721
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 13:05
-

دبیری:ویتنام در حد و اندازه‌های فوتسال ایران نیست!

دبیری:ویتنام در حد و اندازه‌های فوتسال ایران نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،فرزین دبیری اظهار کرد: سطح فوتسال ایران از آسیا فراتر بوده و امیدواریم تیم ملی فوتسال ایران در بازی جام ملت‌های آسیا بتواند به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسیده و بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذارد. وی افزود: بازی تیم ملی فوتسال ایران برابر اندونزی انتظارات را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،فرزین دبیری اظهار کرد: سطح فوتسال ایران از آسیا فراتر بوده و امیدواریم تیم ملی فوتسال ایران در بازی جام ملت‌های آسیا بتواند به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسیده و بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذارد.

وی افزود: بازی تیم ملی فوتسال ایران برابر اندونزی انتظارات را برآورده نکرد، اما در دو بازی بعدی ایران برابر استرالیا و چین قدرت واقعی خود را نشان داد و با اختلاف خوب این دو تیم شرق آسیا را مغلوب کرد.

مدیر باشگاه دبیری تبریز تاکید کرد: در سه بازی اول دور مقدماتی تیم ایران از لحاظ تاکتیکی نشان داد که پیشرفت کرده است.

وی در مورد بازی تیم ایران برابر ویتنام اظهار کرد کرد: ویتنام در حد و اندازه‌های فوتسال ایران نیست و حتی با وجود میزبانی نیز قادر به مقاومت در برابر تیم ملی ایران نبوده، اما بازیکنان تیم ایران نیز باید هوشیار بوده و حریف خود را دستکم نگیرند و برای پیروزی مقتدرانه به مصاف حریف خود بروند.

مدیر باشگاه دبیری تبریز در مورد کمتر استفاده کردن از بازیکنان دبیری در تیم ملی گفت: فعلا نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظری کنم، اما مطمئن هستم در مرحله نیمه نهایی و با سخت شدن بازی‌های ایران شاهد تغییرات در ترکیب تیم ایران خواهیم بود.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.