کد خبر : 5927
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 8:44
-

رودریگو: برنامه داشتیم و عالی بودیم/هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی است

رودریگو: برنامه داشتیم و عالی بودیم/هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی است
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن اعلام نقشه پیروزی برابر ایران در فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، گفت که هدفش صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتسال در دو سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، “رودریگو” پس از پیروزی تیم ملی فوتسال ژاپن برابر ایران در فینال جام ملت‌های آسیا و رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات، اظهار کرد: این یک بازی بزرگ بود که هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. آنچه که ما در این مسابقه باید انجام می‌دادیم، آوردن بازی به مرحله‌ای بود که ایران پیش از این در مسابقات قبلی خود تجربه نکرده بود.

وی در تشریح روش پیروزی ژاپن، تاکید کرد: ایران در تمام مسابقاتی که به میدان رفته بود، در دقایق ابتدایی گل می‌زد. این به معنای این است که اگر ما زمان‌های دشوار را تحمل می‌کردیم و نتیجه را حتی تا اواسط یا اواخر نیمه دوم نگه می‌داشتیم،بازیکنان (حریف) دچار لغزش می‌شدند. برنامه‌ای که تلاش کردیم به خوبی انجام بدهیم، عالی انجام شد.

رودریگو همچنین با اشاره به شکست این تیم برابر ازبکستان در مرحله مقدماتی، تاکید کرد: آن شکست ما را مستحکم‌تر کرد. اگر تیم ما از ابتدا متحد بود، بعد از آن شکست اتحاد ما بیشتر هم شد.

سرمربی ژاپن در پایان با اشاره به کنار گذاشتن دو بازیکن اصلی ژاپن، گفت: برای پیوستن به این تیم جدید، من با خط زدن یکی، دو بازیکن که تجربه قهرمانی با تیم را داشتند، خطر کردم. من به برنامه‌ای که تا سال ۲۰۱۶ ادامه دارد فکر می‌کردم. هدف ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال تا دو سال آینده است.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۵۷

ملی پوش ها کی برمیکردن؟!

آرتان یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

خسوس یک صدم این مربی هم نیست!!!
ما به همچین مربی های باهوش و کار بلد نیاز داریم،

علی شادابیان و دار و دسته مربوطه یکشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

هه هه هه هه هه هدف ما هم حفظ صندلی تا سال ۲۰۱۶ هست الان هم که چیزی نشده ایشالا تو جام جهانی جبران میکنیم هه هه هه