کد خبر : 6055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 17:28
-

تاسیسات دریایی از جام حذفی انصراف داد

تاسیسات دریایی از جام حذفی انصراف داد
تاسیسات دریایی در اعتراض به بی برنامگی کمیته فوتسال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کناره گیری کرد.

تاسیسات دریایی تهران هم به جمع تیم هایی که از جام حذفی انصراف داد پیوست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری از زمان ریاستش بر مسند کمیته فوتسال بحث راه اندازی جام حذفی را مطرح کرد تا تیم ها با برگزاری بازی های بیشتر در آمادگی بهتری به سر ببرند اما بی برنامگی محض در این رقابتها و بی توجهی به این بازی ها از سوی کمیته فوتسال،این جام را به یک جام خنده دار تبدیل کرد که تا روز آخر باید شاهد انصراف تیم ها باشیم.

در شرایطی که پیش از این ۸ تیم لیگ برتری از حضور در این بازی ها به دلیل فشردگی لیگ انصراف داده بودند، خبر رسید تاسیسات دریایی که چیزی تا بازی فینال و قهرمانی این رقابتها فاصله نداشت در مرحله نیمه نهایی انصراف داد.علت این تصمیم بی برنامگی کمیته فوتسال،نامشخص بودن وضعیت تیم و عدم دسترسی به بازیکنان شهرستانی عنوان شده است. بدین ترتیب تیم میثاق تهران بدون برگزاری بازی نیمه نهایی راهی بازی فینال شد.

این تیم باید با برنده بازی شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم که در دو بازی رفت و برگشت مشخص می شود در بازی فینال پیکار کند.

به نظر می رسد با توجه به اتفاقات رخ داده باید اسم اولین دوره جام حذفی را خنده بازار گذاشت.امید می رود کمیته فوتسال در دور بعد نظارت بیشتری بر برگزاری این بازی ها داشته باشد و برنامه ریزی بهتری برای آن انجام دهد و برای تیم هایی که انصراف می دهند جریمه در نظر بگیرد تا شاهد مسخره ترین جام حذفی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

واقعا براتون متاسفم شما پایگاه خبری هستید. خنده بازار یعنی چچی شما خبرو ذکر کنید. اینکه کمیته فوتسال بد کار کرده رو همه قبول دارن ولی شما حق ندارین اینجوری بنویسین معلومه خیلی تازه کارید.

علی پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

بنظر من شمسایی باید بیاد فینال!!!!!!!!!!!

نام پنجشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

اسم این جام رو بذارید جام انصرافی ها !!!! مسخره ترین جام دنیا این جام بود واقعا به قهرمان این دوره باید یک کیلو زرشک طلایی بدهند بابت سختی که کشیده!!! بابا آقای افتخاری جمع کن این بساط خنده بازار رو تو رو خدا هر کسی این اسم رو گذاشته کار درستی کرده واقعا!!!

ناصر شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

به نظر من باید اسم لین جام رو جام سیزده بدری بگذارید چون یک تیم بدون یک بازی با تیم لیگ برتری به فینال رسید واقعا مسخرترین جامی است که حتما در خاطره ها می ماند به خاطر مسخره بودن اجرای آن !!! آقای افتخاری به خاطر این جام باید به شما نشان بی لیاقتی در مدیریت تعلق بگیرد!!