کد خبر : 6040
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 9:35
-

دبیری: کفاشیان بدون خنده برای فوتسال تصمیم جدی بگیرد !/خسوس در حد پروفسور نبود

دبیری: کفاشیان بدون خنده برای فوتسال تصمیم جدی بگیرد !/خسوس در حد پروفسور نبود

پس از نایب قهرمانی تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی و شکست برابر ژابن انتقاد های زیادی از نحوه عملکرد مدیریت کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال شد. به همین منظور پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصاحبه ای با افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز و از اهالی قدیمی فوتسال انجام داده داده است

پس از نایب قهرمانی تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی و شکست برابر ژابن انتقاد های زیادی از نحوه عملکرد مدیریت کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال شد.
به همین منظور پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصاحبه ای با افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز و از اهالی قدیمی فوتسال انجام داده داده است که به شرح ذیل است:

fut5al:آقای دبیری با توجه به سابقه مدیریت شما در فوتسال و آشنایی شما با این رشته ورزشی آیا تیم ملی فوتسال در این دوره از مسابقات نتایج خوبی را کسب کرد؟
با توجه به اینکه حمایت همه جانبه از سوی باشگاه ها ؛ رسانه ها و…. از تیم ملی فوتسال بعمل آمد به نظر من نتیجه خوبی نگرفتیم.ما همیشه با شمس و شمسایی قهرمان بودیم و الان دو سه دوره است که واقعا ضعیف عمل می کنیم.بالاخره امثال ما که خاک این فوتسال رو میخوریم آبروی ما هم در خطر است.باید فکری به حال این فوتسال کرد و جلسه گذاشت با بزرگان این رشته تا انشاءاله یک تصمیم گیری درست انجام شود.

fut5al : نظر شما در مورد خسوس چیست؟
ایشان مربی بدون حاشیه ای بودند ولی از لحاظ مربی گری اصلا در حد پروفسور نبود و من میتوانم بگویم که ایشان نهایتا یک معلم بود چون با روحیات بازیکنان ایرانی اصلا آشنا نبود و قبل از شروع مسابقات تصمیمات اشتباه گرفت که بزرگترین آنها کنار گذاشتن محمد کشاورز بعنوان کاپیتان تیم ملی بود.دومین اشتباه عدم مشورت با کارشناسان این رشته بود.با وجود اینکه خودم بارها با ایشان در مورد دعوت از وحید شمسایی صحبت کردم ولی گوش به حرف نداد.الان هم با وجود اینکه دیر شده ولی جلوی ضرر را از هر جا بگیریم منفعت است.ما مربی های بزرگی مثل شمس و شمسایی داریم و نباید با پشت کردن به اینچنین افرادی مهره سوزی کنیم.

fut5al : با توجه به اینکه شما با وحید شمسایی قرارداد دارید و مصمم هستید که قهرمان جام باشگاهها آسیا شوید آیا با جدایی ایشان برای سرمربی گری تیم ملی موافقید؟
صد در صد زمانی که بحث منفعت ملی به میان می آید ما هیچ بحثی نخواهیم داشت. و صد در صد موافقم این موضوع هستم و فقط تنها خواهشی که دارم این است که در صورت انتخاب وحید شمسایی بعنوان سرمربی تیم ملی فوتسال و با توجه به اینکه دو سال کامل وقت برای آماده کردن تیم برای جام جهانی دارد مارا در تورنمنت جام باشگاهها آسیا که در اواخر تابستان برگزار می شود همراهی کند و بعد به تیم ملی ملحق شود.البته باز همین موضوع هم در صورت موافقت مسئولین فدراسیون میتواند محقق شود چون بحث منافع ملی در میان است.

fut5al نظر شما در خصوص خبر همکاری وحید شمسایی با تیم تاسیسات دریایی چیست؟
بالاخره مسئولین تیم تاسیسات دریایی از وحید شمسایی راهنمایی خواستند و من هم مثل بقیه دوست دارم تمام تیم ها با قدرت وارد لیگ شوند تا رقابت سالمی داشته باشیم.

fut5al : ظاهرا مسئولین تاسیسات گفته اند تنها در صورتی که وحید شمسایی بالای سر تیم باشد حاضرند در لیگ شرکت کنند؟
این موضوع هم میتواند نشان دهنده این باشد که وحید شمسایی توانسته خودش را در مربی گری هم اثبات کند. مثل تیم دبیری که وحید شمسایی توانست این تیم را بعد از دوازده سال حضور در لیگ در سال اول حضورش بعنوان سرمربی قهرمان کند.

fut5al: در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.
من فقط یک خواهش از رییس فدراسیون فوتبال دارم.خواهش می کنم برای یکبار هم که شده خنده را کنار بگذارند و جدی در مورد فوتسال تصمیم گیری کنند.در گذشته تصمیمات اشتباه بسیاری اتخاذ شده که با درایت و مدیریت میتوان این مشکلات را برطرف کرد.
درست است که همه اهالی فوتبال از همین اکنون در تب جام جهانی هستند ولی فوتسال هم جزیی از ورزش مملکت ماست و میتوان با همدلی و تفاهم به روزهای خوب امیدوار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

خدایش خوب هوای وحید رو داریناااااااا

نام چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

افشین دبیری یه شیپور بردار بگو دودورودودو شمسایی این جوری بهتره !!! راحتر همه می فهمند که چکار کنند!!!

عليرضا چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

درود بر آقای دبیری که دلش برای فوتسال ملی می سوزه .شمسایی هم برای دنیا شناخته شده هست نیازی به شیپور نداره.لیاقت بعضی ها همون خسوس پروفسوره که انتظار نداشته ایران به فینال برسه.حالا شمسایی سرمربی هم که نشه اما ایران پر از استعداد فوتسالیه که بهتر از خسوس می تونن مربیگری کنن.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

اتفاقا باید شیپور زد برای شمسایی و تشویقش کرد ما باید به شمسایی ها افتخار کنیم .

نام جمعه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۳۰

برای شمسایی مفت خور بایدم شماها شیپور بزنید!!! وحید شمسایی خدا از سرت نگذره فوتسال تبریز رو مثل اصفهان خراب کردی و داری میری تهران ؟؟؟ آقای دبیری این هم وحید شمسایی شما که یبار مصرف از آب در آمد!!!