کد خبر : 6078
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:40
-

طاهری: سه پیشنهاد خوب خارجی دارم / نمی توانم در مورد قطع همکاری با خسوس نظر بدهم!

طاهری: سه پیشنهاد خوب خارجی دارم / نمی توانم در مورد قطع همکاری با خسوس نظر بدهم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری با بیان این که از سه باشگاه خارجی پیشنهاد داد، افزود: یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم اما سه پیشنهاد بسیار خوب نیز از تیم‌های خارجی دارم که نمی‌توانم نام آنها را تا تعیین تکلیف نهایی اعلام کنم. فکر می‌کنم با توجه به این که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری با بیان این که از سه باشگاه خارجی پیشنهاد داد، افزود: یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم اما سه پیشنهاد بسیار خوب نیز از تیم‌های خارجی دارم که نمی‌توانم نام آنها را تا تعیین تکلیف نهایی اعلام کنم. فکر می‌کنم با توجه به این که با باشگاه گیتی‌پسند قرارداد دارم اجازه ندهند به خارج از کشور بروم. البته از شرایطم در این باشگاه راضی‌ام؛ چرا که گیتی‌پسند از باشگاه‌های خوب و حرفه‌ای دنیا محسوب می‌شود و اگر این باشگاه مانند سال‌های گذشته به صورت حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه دهد و به دنبال حضور پر قدرت در لیگ باشد قطعا دوست دارم در این تیم بمانم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم عنوان کرد: تا مسابقه فینال بازی‌های بسیار خوب و قابل قبولی را انجام دادیم اما جریان بازی در فینال آن طور که فکر می‌کردیم پیش نرفت و ژاپن موفق شد برای دومین دوره متوالی قهرمان آسیا شود. آنها در فینال حریف سرسختی برای ما بودند؛ هر چند که می‌توانستیم بر آنها غلبه کنیم که با بدشانسی موفق به انجام این کار نشدیم.

وی تصمیم‌گیری برای ادامه همکاری با خسوس کاندلاس را از اختیارات رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته‌ فوتسال دانست و تصریح کرد: باید بازی‌های تیم ملی توسط کارشناسان به خوبی تحلیل شود تا مشخص شود ایراد کار کجا بوده است. من به عنوان بازیکن نمی‌توانم نظری درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری تیم ملی فوتسال با خسوس بدهم.

طاهری درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر این که افتخاری پس از بازی فینال جام ملت‌های آسیا در رختکن خطاب به بازیکنان تیم ملی گفته است ((خیالتان راحت باشد با این باخت‌ها خسوس برکنار نمی‌شود)) نیز اظهار کرد:  افتخاری پس از شکست مقابل ژاپن در رختکن گفت که این گونه نیست که با یک باخت بخواهیم سرمربی تیم ملی را تغییر دهیم. بلکه باید علل این شکست به خوبی مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

داش ممد خیالت راحت ، اگر خسوس بمونه دیگه به تیم ملی دعوت نمیشی!

Ali یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

بابا چرا دروغ میگی تو با این سنت مگه میتونی بدوی هرجام بری گند میزنی به اون تیم علکیم بازار داغی نکن لطفا

نام ... یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

to pishnehad dari az mansoriyam nadari pedare gitiram daravordi emsal az gitiyam mindazanet biron

نام ... دوشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

soltan mohamamad taheri

ناشناس سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

اقای طاهری امثال تو که دیگه انگیزه ای برای بازی در تیم ملی ندارند غیر از عنوان های فردی باید بروند و جایشان را بدهند به کسانی که با تمام وجود برای تیم ملی کشورشان می جنگند. آن از نحوه پنالتی زدن شما آن هم از بازی کردن شما!!!! مردم هوشیار و فنی هستند برو دنبال کارت برادر من!!