کد خبر : 6112
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:59
-

یاریار: مدعی قهرمانی در مسابقات قهرمانی فوتسال هنرمندان جهان هستیم

یاریار: مدعی قهرمانی در مسابقات قهرمانی فوتسال هنرمندان جهان هستیم
سرمربی تیم فوتسال هنرمندان ایران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی هنرمندان جهان گفت: در این مسابقات به طور قطع مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم.

ˈ به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال هنرمندان ایران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی هنرمندان جهان گفت: در این مسابقات به طور قطع مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم.

حسین یاریار افزود: به رغم نداشتن شناخت کافی از تیم های حریف ولی امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات داریم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم در مسابقات جهانی پیروز و موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال هنرمندان کشور هدف این تیم را کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی خواند و افزود: برای دست یافتن به این مهم تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیروزی همیشگی ایرانی ها در میدان های سخت اظهار کرد: این بار نیز ایرانی بودن خود را ثابت می کنیم.

یاریار در خصوص دیدار دیشب تیم فوتسال هنرمندان ایران با تیم رسانه و فرهنگ آبادان و خرمشهر افزود: بازی کردن در آبادان آن هم به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر شوق خاصی به بازیکنان ما داد.

وی گفت: شادی و شعف تماشاگران حاضر در سالن، تیم هنرمندان کشور را نیز به وجد آورد و برای نخستین بار بود که هیچ یک از بازیکنان ما آسیب ندیدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال هنرمندان کشور افزود: این بازی بسیار روان و پر نشاط انجام شد و دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خوبی از خود نشان دادند.

وی اظهار کرد: تیم ما چهار روز دیگر به روسیه اعزام می شود تا در مسابقات قهرمانی هنرمندان جهان شرکت کند اما بدلیل احترام به مردم آبادان و خرمشهر حاضر به برگزاری این دیدار دوستانه شد.

تیم ملی فوتسال هنرمندان کشور شب گذشته در دیداری نمادین و دوستانه مقابل میزبانش تیم رسانه و فرهنگ آبادان و خرمشهر متحمل شکست شد.

اضافه می شود تیم هنرمندان ایران در گروه B مسابقات جام‌جهانی‌ هنرمندان با تیم‌های هنرمندان برزیل، آلمان و ژاپن همگروه شد. گروه‌بندی رقابت‌ها به قرار زیر است:
گروهA: روسیه(میزبان)، هلند، بلاروس و استونی
گروهB: برزیل، آلمان، ایران و ژاپن
گروهC: ایتالیا، رومانی، کره‌جنوبی و اسلواکی
گروهD: انگلیس، ترکیه، اسلوونی و رژیم اشغالگر قدس
گفتنی است افتتاحیه جام‌جهانی‌ هنرمندان در تاریخ دوم خرداد ماه با رژه تیم‌ها در مسکو برگزار خواهد شد. این مسابقات از تاریخ سوم خرداد ماه در استادیوم لکوموتیو مسکو آغاز می‌شود. این تورنمنت به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.