کد خبر : 6123
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 13:33
-

صاحب پناه : اول حل مشکلات مالی بعد تیمداری در فوتسال/ علاقه شخصی من به فوتسال برای تیمداری کافی نیست!

صاحب پناه : اول حل مشکلات مالی بعد تیمداری در فوتسال/ علاقه شخصی من به فوتسال برای تیمداری کافی نیست!
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اخبار مربوط به تیمداری این باشگاه در رشته فوتسال گفت: اول باید بچه‌ای که روی دست ما مانده را بزرگ کنیم و بعد به فکر تیمداری در رشته‌های دیگر باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اخبار مربوط به تیمداری این باشگاه در رشته فوتسال گفت: اول باید بچه‌ای که روی دست ما مانده را بزرگ کنیم و بعد به فکر تیمداری در رشته‌های دیگر باشیم.

کامران صاحب‌ پناه اظهار داشت: اینکه اهالی فوتسال به خاطر حضور من در هیات مدیره استقلال انتظار دارند ما تیم فوتسال باشگاه را تشکیل دهیم نظر لطف آنها نسبت به من است، اما اول باید بچه‌ای که روی دست ما مانده را بزرگ کنیم و بعد اگر پول زیاد آوردیم خوشحال می‌شویم در رشته‌های دیگر مثل فوتسال تیمداری کنیم. اول باید بدهی‌های باشگاه را به نقطه‌ای برسانیم، در مورد رشته‌های دیگر و فعالیت باشگاه بر آنها الان روی هیچ رشته‌ای تمرکز نکرده‌ایم.

وی افزود: درست است که من به فوتسال علاقه دارم، اما این علاقه شخصی من است و باعث نمی‌شود علاقه شخصی‌ام را به هیات مدیره تحمیل کنم. فوتسال ما موقعیت خوبی در آسیا و جهان دارد، اما نمی‌توانم به دلیل علاقه شخصی‌ام به هیات مدیره تحمیل کنم که در فوتسال تیمداری کند.

اضافه می شود استقلال که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را دارد در سالهای پیش با حضور ستاره هایی چون حیدریان ، داداشی، برادران شمسایی ، ناصری و … در لیگ کشور تیمداری می کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ر سه شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

امیداوارم استقلال درلیگ برترفوتسال تیمداری کند