کد خبر : 6139
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 12:55
-

افتخاری: خسوس در تیم ملی ابقا شد!

افتخاری: خسوس در تیم ملی ابقا شد!
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام رضایت از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: خسوس سرمربی تیم ملی باقی خواهد ماند و به حرف‌های چند نفر که دنبال منافع شخصی خود هستند، توجه نمی‌کنیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفت: ما صد درصد کارمان را با خسوس ادامه می‌دهیم. من در فرودگاه هم بازیکنان را جمع کردم و به آنها گفتم که با یک باخت آن هم در ضربات پنالتی سرمربی را عوض نمی‌کنند. اگر اینطور بود که مربی ژاپن باید امسال سه بار اخراج می‌شد.

وی افزود: اگر بخواهیم با آوردن سرمربی جدید کار را از صفر شروع کنیم دوباره همه چیز به هم می‌خورد. ما با خسوس تا پایان سال ۱۳۹۳ قرارداد داریم و کار را با وی ادامه می‌دهیم. به حرف‌های چند نفر که دنبال منافع شخصی خود هستند، توجه نمی‌کنیم و برای رسیدن به هدف مورد نظر، مسیرمان را طی می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: قطعا اگر خسوس در جام ملت‌ها نتایج خوبی نمی‌گرفت می‌توانستیم طبق یکی از بندهای قرارداد، با او قطع همکاری کنیم ولی اکثر کارشناسان بی طرف از عملکرد تیم ملی راضی بودند.

وی همچنین از تداوم سیاست جوانگرایی در تیم ملی خبر داد و افزود: ما با خسوس به این جمعبندی رسیدیم که تیم ملی باید جوانتر هم بشود. این برای جام جهانی بعدی خوب است. به این ترتیب جوانگرایی در تیم ملی ادامه دارد زیرا ما واقعا از این کار نتیجه گرفته‌ایم.

به گفته افتخاری، ادامه همکاری خسوس احتمالا با تقویت کادر فنی‌اش توام خواهد شد. وی در این خصوص تاکید کرد: ما باید دستیاران خسوس کاندلاس را تقویت کنیم تا در شرایط بحرانی و بعضی از زمان‌ها، وی در نماند و به او کمک شود.

وی در پاسخ به این پرسش که “کدام مربیان برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی مد نظر کمیته فوتسال هستند”؟، تصریح کرد: فعلا فرد خاصی در نظرم نیست. چند نفری در ذهنم هستند ولی اول باید با کمیته فنی فدراسیون فوتبال صحبت کنیم و نظر آنها را بدانیم.

افتخاری همچنین گفت: در مرحله بعدی، این خسوس است که باید درباره دستیارش نظر بدهد. ما به هیچ وجه دنبال تحمیل فرد یا افراد خاصی به خسوس نیستیم و در تفاهم کامل با وی، دستیار جدیدش را انتخاب خواهیم کرد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

تیر اقای شمسایی به سنگ خورد

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

مردم و کارشناسان نمی‌فهمیم و تنها چند نفر، آن هم افرادی که در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند، می‌فهمند و البته آدم‌هایی که از بیرون به فوتسال آمد‌ه‌اند. اینها تصمیم می‌گیرند و من و شما هستیم که باید پای تلویزیون فشارمان روی سیصد برود و حرص بخوریم.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

باخت در جام جهانی و آبروریزی شدید

سعید امیری چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

این کارها شبیه لجبازی هایی است که در دوره پیش توسط ترابیان انجام شد و تیم ملی اونجوری اوت شد.
کلمبیا را بادتون هست!!!!!

علی شهابی چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

من شرط می بندم اگر الان به خسوس بگن به عنوان کمک مربی هم تو ایران بمون اون می مونه!!!!!!!!!!

قم چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

با این حساب طاهری هم از تیم ملی حذف خواهد شد و انشاله در جام جهانی علی اصغر حسن زاده کاپیتان خواهد بود!

حسن زاده از اصفهان چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

یک پیشنهاد حسین شمس رو بذارید مشاور و یا مدیر فنی تیم ملی!

میلاد چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

آیا آقای خسوس از دستیاران خارجی می خواهد استفاده کند یا نه آیا از وحید شمسایی در تیم استفاده می شود یا نه چرا کمیته فوتسال از خاویر لوزانو برای پیشرفت فوتسال کمک نمی گیرد

وحید چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

شمس رو بگذارید سرمربی و وحید شمسایی رو بگذارید در کنارش کار کند تا مربی گری سطح بالا را یاد بگیرد و بعد از چند سال که خوب فنون پیشرفته مربی گری ا یاد گرفت شمسایی را مربی تیم ملی کنید

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

وقتی ترابیان او را آورد قبل از اینکه اسمش را بگوید گفت یک پروفسور تاکتیکی آوردیم به نام کاندلاس و حالا در بازی با ژاپن کاملا مشخص شد این پروفسور تاکتیکی آقایان چقدر تخصص دارد که وقتی بازی مساوی می‌شد رنگ از رخسارش می‌پرید و هیچ طرح و نقشه‌ای نداشت.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

دوستان سلام
به عنوان یک هوادر فوتسال ذکر چند نکته را ضروری میبینم
۱.تبریک به اقای افتخاری که تسلیم زیاده خواهی عده ای نشدند
۲.این دوستان کارشناس در واقع با متهم کردن خسوس دارند خودشان را زیر سوال میبرند
چرا؟
اول اینکه تیم ملی خوب زاییده یک لیگ خوب و توانمندی مربیانی است که در ان کار میکنند.پس اگر تیم ملی ما تاکتیک نداره عیب کار از مربیان لیگ است.چون اقای خسوس زمان انچنانی در اختیار نداشت
دوم خواهشا چند جلسه در تمرینات همین اقایان کارشناس حاضر شوید تا ببینید که خودشان تاکتیک دارند یا نه(خدا وکیلی تیم کدام مربی در لیگ برنامه و تاکتیک داشت)
سوم شما اگر با بازیکنان تیم ملی صحبت کنید میبینید که اکثرا خسوس را در کارهای تاکتیکی تایید میکنند.۳.امیدوارم در انتقاد و نظر دادن صادق و عادل باشید و عملکرد و گذشته خود را از یاد نبرید و ببینید در تیم های خود چه کردهاید که حالا ادعای مربیگری تیم ملی را دارید.(به نظر این حقیر تنها کسی که میتواند از تیم ملی انتقاد کند حسین شمس است که حداقل پیشینه بسیار قوی در فوتسال و تیم ملی دارد)

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸

فکر می‌کنم کسانی که او را در تیم ملی گذاشتند بیشتر از کاندلاس مقصرند. آنهایی که ماهانه ۱۴هزار یورو با او قرارداد بستند به نظر من حراست فدارسیون فوتبال، حراست وزارت ورزش و بازرسی کل کشور باید به این مسئله ورود کنند که چطوری بوده که کاندلاس ۶ سال مربیگری نکرده بود و او را به ایران آوردند و بعد از ۶ ماه به او گفتند که ماهانه ۷هزار یورو بیشتر نمی‌توانیم بدهیم و او قبول کرد در حالی‌که با ماهی ۱۰۰۰ یورو هم کار می‌کرد.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

اگر تائید نکنند از تیم خط می خورند.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

اگر خیلی حالیته با اسم و رسم مشخص بیا با یکی از منتقدان بحث کن !!!!!!!!

بهمن باجلان چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

خسوس هزار دلار هم نمی ارزد/ کفاشیان فوتسال را نابود می کند

علی عبدی چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

احساس سر شکستگی،‌ احساس پوچی. واقعا متاسفم کسی که لیاقت ندارد بالا سر ما می‌ایستد. پس از شکست مقابل ژاپن میلیون‌ها نفر پای تلویزیون گریه کردند و بدترین ژاپن چند سال اخیر ما را برد. در هر صورت مسئولین فوتبال و فوتسال پاسخگو نیستند و فقط پس از پیروزی‌ها شریک می‌شوند، اما راه مردم از راه اینها جداست. ببینید مردم در کوچه وخیابان راجع به اینها چه می‌گویند، اما اینها با پررویی تمام پست‌ها را اشغال کرده‌اند و از جای خودشان تکان نمی‌خورند.

عبدالهی چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

تیم ملی ما هیچ برنامه‌ای نداشت و تنها توپ را به وفایی می‌رساندند و اگر او بازیکن مقابلش را دریبل می‌کرد یک اتفاقی می‌افتاد.

احمد انوری چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

تا وقتی که این مسئولان هستند همین آش است و همین کاسه. اگر تیم هم برگردد اتفاقی نمی‌افتد. خسوس یک سال دیگر با فدراسیون قرارداد دارد و نمی‌توانند کاری با او کنند. بعد هم می‌گویند که با بدشانسی شکست خورده‌اند و ۲۰۱۶ جبران می‌کنند. فقط وعده سر خرمن می‌دهند و این ما و مردم هستیم که باید پای تلویزیون بغض کنیم و عصبی شویم. این غرور ملی است که باید بشکند، چون کفاشیان نمی‌خواهد تصمیم درست بگیرد.

احمد ناصرزاده چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

افتخاری کجای فوتسال بوده است؟ او نه فوتسال بازی کرده و نه تخصصی در این زمینه داشته و دارد. افتخاری را از مدیرکلی تربیت بدنی استان تهران بیرون کرده بودند و به زور او را وارد فوتسالش کردند.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

این همه پول توی این فوتبال بی پدر و مادر حروم میشه یک مقدار هم در فوتسال خرج کنید و یک مربی درجه یک جهانی بیاورید

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

همه بدبختیها زیر سر کفاشیان است

نام ... چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

کشاورز پر،نظری پر،شمسایی پر،در آینده طاهری پر،قهرمانی تو آسیا پر،جام جهانی پر،خداییش اگه من جای افتخاری بودم لااقل کار به اینجا نمی کشید.

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۰۲

لعنت به افتخاری لعنت به کفاشیان لعنت به ترابیان که فوتسال رو به حقیر ترین روزهاش کشوندن که از ژاپن میبازیم
خسوس صانعی شماره ۲ میباشد

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۱۳

عجب نتیجه ای گرفتین با حوانگرایی آقای افتخاری تو کف نتیجتونم با این همه بازیکن از ژاپن باختید چه با پررویی تعریفم میکنه از خودش و دارودستش خجالتم نمیکشه
وزیییییییییییییییییر ورزش نجات بده مارو از شر این مسئولین بیکفایت گفتم خدارو شکر ترابیان عوش شد بابا این افتخاری که بدتره صد رحمت به ترابیان

آدرین پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

خدالعنتتون کنه که تو این چند ساله سر لج ولجبازی با احساسات مردم بازی کردین.این فوتسال دیگه ازهمین حالاآیندش پیداست.

mi.kh پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۷

سلام با همه احترامی که برای همه دیدگاه ها قائلم باید بگم اون ضرب المثل معروف آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم داره خودشو تو فوتسال ما نشون میده .ما این همه مربی کارکشته و باتجربه تو ایران داریم چرا نباید از اونها استفاده بشه .اقای خوراکچی و سایر مربیان خوب دیگری هم هستند که میتوانند این سمت رو برعهده بگیرند .نظرمن استفاده از خوراکچی هستش چون ثابت کرده نه با حرف بلکه با عمل

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۸

منم با mi.khموافقم

خوراکچی لایق ترین فرد برای هدایت تیم ملیست

پرویز خوش صدا پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۰۳

خب راست میگن چرا به داشته های خودمون توجهی نمیشه
خوراکچی ناظم الشریعه شمسایی مگه کمترن از خسوس ؟؟؟؟؟
حتما باید پول کلان خرج بشه و یک مربی با سروصدای زیاد بیاریم که اخرشم بشه این

ناشناس پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۳:۰۲

نفرین مردم ایران پشت پناهتان آقای افتخاری وترابیان

فوتسال دوست پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۶:۱۸

افتخاری و ترابیان حتی لایق بستن بند کفش درودگر هم نیستن اگر آقای درودگر رییس کمیته فوتسال شود باید افتخاری را آبدارچی خود کند

ع پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۶:۴۳

آقای افتخاری با این لجبازی مثلا میخواهید چه چیزی را ثابت کنید آیا جز این است که نام بدی در فوتسال از خود بجا بگذارید و هروقت از شما یاد شود چند لعنت ناسزا و نفرین بر شما بعد از اسمتان داده شود چرا به حرفهای بزرگان فوتسال گوش نمیدهید چرا مخالفت بیهوده میکنید مگر این منتقدان هر آنچه هشدار دادند همان نشد جام آسیا و جام جهانی با سانعی که هشدار دادند همان شد و بعد از آن خسوس که هشدار دادند همان شد و حالا هم هشدار میدهند باز هم همان میشود و جام جهانی را هم از دست میدهیم خواهش میکنم کمی تفکر کنید و نام بدی از خود به یادگار نگذارید چه میشود کمی هم به حرف بزرگان فوتسال و مردم گوش دهید فوتسال تیم ملی جای خصومت ورزی نیست کمی به فکر فوتسال و مردم باشید بجای منافع شخصی خودتان درضمن آقای شمسایی دلش برای فوتسال میسوزد و به اندازه کافی ویترین افتخارات جهانییش پر است و منافعی برای کمک به تیم ملی ندارد.

نام ... پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

شما که میگید تیم ملی نتیجه خوبی گرفته پس چرا تو فرودگاه کسی برای پیشوازشون نرفته

نام ... جمعه , ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

بالخره فوتسال که رشد روبه جلو داشت ومردم به اون افتخار میکردند را هم دارند ازبین میبرند، خجالت آوره آقای کفاشیا ن