کد خبر : 6140
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 13:30
-

دیدار دوستانه تیم ملی با تونس و روسیه / تیم امید در راه چین

دیدار دوستانه تیم ملی با تونس و روسیه / تیم امید در راه چین
کمیته فوتسال از دیدار دوستانه با تونس و دیدارهای مجدد با روسیه خبر داد و اعلام کرد درخواستی از آرژانتین جهت برکزاری بازی به دست ما نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال در خصوص حضور در تورنمنت چین، جام قاره ای کویت، دیدار دوستانه با روسیه و برگزاری دیدار دوستانه با تونس گفت: نامه ای را از کشور تونس دریافت کردیم که دو تاریخ به ما پیشنهاد شد تا با این تیم بازی دوستانه داشته باشیم اما چون زمان آنها با زمان اعزام تیم به تورنمنت چین تداخل داشت، نامه ای به تونس ارسال کردیم که به ایران سفر کرده و در تاریخ هایی که ما اعلام می کنیم بازی دوستانه داشته باشیم که منتظر پاسخ فدراسیون تونس هستیم.
سید رضا افتخاری افزود: تیم ملی امید در کنار چند بازیکن بزرگسال به تورنمنت چین اعزام خواهند شد تا در این بازیها علاوه بر کسب تجربه ، به رقابت با حریفان خود بپردازند. جام قاره ای کویت و دیدار دوستانه با روسیه نیز در تاریخ های اعلام شده برگزار خواهد شد تا تیم ملی با آمادگی بالا به رقابتهای جام جهانی فوتسال اعزام شود.
وی در پایان در خصوص برگزاری دیدار دوستانه با تیم آرژانتین گفت: تا کنون نامه و یا درخواستی از سوی فدراسیون این کشور مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه به کمیته فوتسال و یا فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۵۵

کارمون به جایی کشیده که فقط با تونس تونستیم بازی دوستانه بگذاریم اونم چون اسمش تونسه تونسیم