کد خبر : 6182
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1393 - 12:11
-

تقی پور: پنالتی ماهان تندیس درست باشد فوتسال را کنار می گذارم

تقی پور: پنالتی ماهان تندیس درست باشد فوتسال را کنار می گذارم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: اگر پنالتی ماهان تندیس درست باشد فوتسال را کنار می گذارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی پور پس از شکست تیمش برابر ماهان تندیس قم در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال کشور و ناکامی از صعود به دیدار نهایی اظهار داشت: همه دیدند که ما چگونه بازی کردیم و داور مسابقه چه رفتاری با ما کرد و آن داور که مثل من کچل است چطور تیم ما را نابود کرد.
وی گفت: چندین و چند داور بین المللی و با سابقه ملی در خانه نشستند و کسی را داور این مسابقه گذاشتند که اصلا سابقه قضاوت در لیگ برتر را ندارد و او را گذاشتند تا تیم قم صعود کند.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز افزود:من نمی دانم چرا این بازی را رفت و برگشت گذاشتند چون قانونا و طبق مقرراتی که از ابتدا در جام حذفی انجام شده ما باید میزبان می شدیم و اگر آقایان می خواهند ماهان تندیس را قهرمان کنند من از حالا به شما تبریک می گویم.
تقی پور بیان کرد: پنالتی ماهان تندیس درست باشد فوتسال را کنار می گذارم و جالب این که در تکرار پنالتی ، داور اول ادامه بازی داد و آن داور دوباره پنالتی را تکرار کرد و من قول می دهم اگر بازی رفت و برگشت نبود ما فینالیت می شدیم.
وی عنوان کرد: من با تیم ماهان تندیس هیچ مشکلی ندارم و با بازیکنان و مربی این تیم دوست هستیم اما خطابم به داور است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيد جمعه , ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

بهتره بیشت روی مسائل اخلاقی کار کنیم جناب سر مربی.این رفتارها در شان یک سرمربی نیست.با هر سوت داور تمام عوامل تیم به داخل زمین حمله میکردن.بسیار زشت بود.البته در قم معمولا این اتفاقها میافته.این راهی که فوتسال میره به ترکستانه.بردن به هر قیمت و با هر رفتاری غیر از فوتسال تمیز و پاک.اقای افتخاری از خواب بیدار شو.شما مسئولید.

هوادار م.ر 19 شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۱

اقای تقی پور شما اگه بار فنی خوبی داشته باشید با این طرز برخورد این بار فنی را زیر سوال میبرید حیف همچین مربی است که اینطور اسیر حواشی بشه

نام ... شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

اقای تقی بور.مربی کی نتونه ۲ دقیقه نتیجه بازی رو که به سود تیمشه حفظ کنه به درد کشاورزی میخورهوبا اونهمه بازیکن نتونستی ۲ دقیقه حفظ توب کنی