کد خبر : 6181
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1393 - 0:09
-

صالح: خسوس هیچ خدمتی به فوتسال ایران نکرد!

صالح: خسوس هیچ خدمتی به فوتسال ایران نکرد!

ناصر صالح در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره مصاحبه ای که اخیر از او درباره خسوس کاندلاس منتشر شده است توضیح داد: یکی از سایت های فوتسالی مصاحبه ای را چند ماه پیش از من منتشر کرد که بخش هایی از آن اخیرا در خبرگزاری ها بازنشر شده است و آن

ناصر صالح در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره مصاحبه ای که اخیر از او درباره خسوس کاندلاس منتشر شده است توضیح داد: یکی از سایت های فوتسالی مصاحبه ای را چند ماه پیش از من منتشر کرد که بخش هایی از آن اخیرا در خبرگزاری ها بازنشر شده است و آن را به نتیجه بد تیم ملی در جام ملت های آسیا ربط دادند.

وی افزود: من در آن مصاحبه از خسوس انتقاد کردم و حتی الآن هم معتقدم این مربی هیچ خدمتی به فوتسال ایران نکرد اما هیچ گاه نگفتم مرا به جای او سرمربی تیم ملی کنید. امکان ندارد بی احترامی به کسی کرده باشم و از اهالی فوتسال بخواهم مرا با خسوس مقایسه کنند.من سال های سال مربی تیم ملی بزرگسالان، جوانان، بانوان و دانشجویان بوده ام و خدمتم را به فوتسال این کشور ارائه کرده ام. الآن هم اگر نیاز باشد آماده خدمتم اما برخی مصاحبه ها کذب طوری مرا نشان می دهد که انگار پشت درب فدراسیون فوتبال نشسته ام و منتظر خبر مسئولان هستم.

صالح در پایان تاکید کرد: من بعد از بازی های آسیا هیچ مصاحبه ای با هیچ رسانه ای نکردم و در اینجا می خواهم از طریق پایگاه خبری فوتسال تمام مطالب منتشر شده به نقل از خودم را تکذیب کنم. با این حال با قدرت می گویم خسوس هیچ نفعی برای فوتسال ایران نداشته است و حفظ او به صلاح نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.