کد خبر : 6229
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 خرداد 1393 - 11:16
-

گلری صخره سنگی در جام باشگاه های آسیا/ نظری و شمسایی دوباره به هم رسیدند!

گلری صخره سنگی در جام باشگاه های آسیا/ نظری و شمسایی دوباره به هم رسیدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری از احتمال حضور خود در یکی از تیم های دبیری تبریز و چونبوری تایلند در جام باشگاههای آسیا خبر داد. نظری درباره اینکه آیا با وحید شمسایی یا افشین دبیری سرمربی و مالک باشگاه دبیری در اینباره صحبت کرده است یا خیر، گفت: من چندی پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری از احتمال حضور خود در یکی از تیم های دبیری تبریز و چونبوری تایلند در جام باشگاههای آسیا خبر داد.
نظری درباره اینکه آیا با وحید شمسایی یا افشین دبیری سرمربی و مالک باشگاه دبیری در اینباره صحبت کرده است یا خیر، گفت: من چندی پیش هم با وحید و هم با آقای دبیری تماس گرفتم تا قهرمانی را به آنها تبریک بگویم. حالا شاید در جام باشگاه‌ها برای دبیری بازی کردم نه چونبوری!

دروازه‌بان تیم نوریلسکی درباره میزان احتمال حضورش در تیم دبیری برای جام باشگاه‌ها، تاکید کرد: صحبت‌های من با باشگاه دبیری ابتدایی بود. هیچ صحبت جدی تاکنون مطرح نشده و همانطور که گفتم باید باشگاه نوریلسکی درباره وضعیتم تصمیم بگیرد.

نظری شمسایی

نظری در خصوص وضعیت پیشنهاد باشگاه چونبوری تایلند به وی برای حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم باشگاه چونبوری این پیشنهاد را به من داد ولی از آنجا که با باشگاه نوریلسکی قرارداد داشتم آنها را به این باشگاه ارجاع دادم.

وی افزود: من جمعه شب هم با سرمربی تیم از طریق ایمیل در ارتباط بودم. قرار شده است در روزهای آینده در باشگاه نوریلسکی جلسه‌ای برگزار شود و درباره حضور یا عدم حضورم در فوتسال باشگاه‌های آسیا تصمیم بگیرند. خودم دوست دارم بتوانم در جام باشگاه‌ها بازی کنم چون یکسال از این مسابقات دور بودم ولی از طرف دیگر لیگ روسیه امسال زودتر شروع می‌شود و شرایطم نامشخص است.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در خصوص همگروهی دبیری تبریز با چونبوری تایلند در مرحله مقدماتی جام باشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاق هم رخ داده است. واقعا دوست ندارم اینطور باشد که مقابل دبیری قرار بگیرم.

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

خدایی بلده ایمیل بده یا سر اینکار هم با کامپیوتر یا لب تاپ یا تبلتش دعوای میشه!?

بازیکن یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

آقای دبیری معطل نکن اگر صخره سنگی رو بیاری دیگه خیالت راحت بدون مربی هم تیمت تو باشگاهای آسیا قهرمانه. انشاالله با استخدام نظری صد درصد دبیری قهرمان میشه چون نظری خودش یک تیم است!!

مهر یکشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

منبع فراموش نشه دوستان 🙂 ممنون