کد خبر : 6464
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 - 11:06
-

حاجتی: ممکن است نظر هیات مدیره روی تیم‌داری در لیگ برتر باشد!

حاجتی: ممکن است نظر هیات مدیره روی تیم‌داری در لیگ برتر باشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا حاجتی در مورد شرایط تیم‌داری حفاری در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ‌همچنان در فوتسال هستیم اما اینکه در لیگ برتر باشیم امکانش کم است. احساس می‌کنیم بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر، وقت آن رسیده که کارمان را در رده‌های سنی نوجوانان،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا حاجتی در مورد شرایط تیم‌داری حفاری در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ‌همچنان در فوتسال هستیم اما اینکه در لیگ برتر باشیم امکانش کم است. احساس می‌کنیم بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر، وقت آن رسیده که کارمان را در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید ادامه دهیم، یعنی از یک رده پایین‌تر، به این شکل هم چیزی در حدود یک و نیم میلیارد تومان (هزینه تیم‌داری در لیگ برتر) صرفه‌جویی می‌شود و هم اینکه به زیرساخت‌ها می‌پردازیم.

وی ادامه داد: امکانش هست که امتیاز لیگ برترمان را به مزایده بگذاریم و در لیگ یک تیم‌داری کنیم. اگر به ۲۰ بازیکن نفری پنج میلیون تومان هم بدهیم می‌شود ۱۰۰ میلیون و از همان مربی قبلی‌مان (ناظم‌الشریعه) بهره می‌بریم.

مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه نگفته‌ایم تیم‌داری نمی‌کنیم، تصریح کرد:‌ تیم‌داری می‌کنیم اما سالن نداریم. اگر پس‌انداز کنیم و بودجه لیگ برترمان را صرفه‌جویی کنیم می‌توانیم به زیرساخت‌ها بپردازیم. اگر در لیگ برتر بمانیم،‌ اول، دوم یا سوم بشویم چه فایده‌ای دارد؟ مثلا همین دبیری که قهرمان شده، چه چیزی عایدش می‌شود؟ هدف ما از ورزش چیست وقتی یک سالن تمرین و مسابقه نداریم. چند جوجه را می‌توان در یک قفس نگه داشت اما وقتی مرغ می‌شوند دیگر باید آنها را رها کرد و نمی‌توان در قفس نگه داشت. به هر حال حفاری یک برند شناخته شده است، ما به هیچ کسی حتی یک ریال بدهی نداریم. اگر به دنبال اسم و رسم بودیم به فکر خروج از لیگ برتر نمی‌افتادیم. بی آنکه حرف و حدیثی وجود داشته باشد و از کسی دلخور باشیم، تصمیم گرفته‌ایم که در لیگ یک تیم‌داری کنیم و به زیرساخت‌ها بپردازیم.

علیرضا حاجتی با اشاره به اینکه این هفته هیات مدیره باشگاه در مورد وضعیت تیم فوتسال تصمیم گیری می‌کند، خاطرنشان کرد: ممکن است آنها این کار را قبول نکنند و نظرشان روی تیم‌داری در لیگ برتر باشد،‌ اما نظر من به عنوان مدیرعامل همین است. من این موضوع را به عنوان پیشنهاد مطرح کرده‌ام. ما عده‌ای را سوار قایقی کرده و به آن سوی آب برده‌ایم که ملی‌پوش شده و در لیگ شناخته‌شده‌اند. وضع‌شان هم نسبت به قبل بهتر شده،‌ حالا زمان آن است که دوباره به آن سوی آب برویم و عده دیگری را سوار این قایق بکنیم. دوست دارم زیرساخت فوتسال ایران خصوصا خوزستان درست شود. شاید عده‌ای هم که منافع‌شان به خطر می‌افتد، مقاومت کنند ولی من نفع فوتسال را در نظر می‌گیرم. ساختن یک سالن چند منظوره در اهواز بیشتر از حضور در لیگ برتر ارزش دارد.

حاجتی گفت: فوتبال ما هم مصرف‌گراست. برای همین گرچه لیگ داشتیم اما درنهایت برای تیم ملی بازیکن از کشورهای دیگر جمع کردیم چون آنها به دنبال زیرساخت‌های‌شان هستند. من باید پنج سال آینده را ببینم، به همین خاطر دوست دارم یک تیم بااخلاق و یکدست را جمع کنیم و در لیگ یک شرکت دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید امیری شنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

این بنده خدا آکادمی و توجه به تیم های پایه رو با تیم داری حرفهای و ورزش قهرمانی قاطی کرده!!!! اگر این جوری باشه بهترین باشگاههای دنیا تو لیگ ها حضور پیدا نمی کنند

نام ... شنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

این مشکل راه حل داره بازیکنان ستارشون رو امسال به تیم های دیگه بفروشند بعد با یکسری دیگه بازیکن جوان با حداقل هزینه تو لیگ برتر باشند.

هومن شنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

بابا برو جم کن خودتو مردم مسخره کردی یک روز میای میگی انصراف از لیگ برتر یک روز میای میگی تیم داری میکنیم جار و جنجال راه انداختی تو رسانه ها فقط میخوای خودت مطرح کنی اقای حاجتی

امير یکشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۹

اقای حاجتی واقعا ثابت کردی که فقط دوست داری خودتو نشون بدی بابا شما که اختیار نداری تصمیم بگیری چرا ی حرفی میزنی که باعث آبرو ریزی بشه

علي یکشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

اقای حاجتی اگر کمبود مصاحبه داری دوست داری هر روز مصاحبه کنی راه های دیگه هم هست لطفا تکلف مردم روشن کنید