کد خبر : 6465
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 - 11:20
-

شجاعی: فقط کشور اردن درخواست میزبانی فوتسال بانوان را داشته است!

شجاعی: فقط کشور اردن درخواست میزبانی فوتسال بانوان را داشته است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص نشست مسئولان بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین برگزاری اردوهای تدارکاتی به نکاتی اشاره کرد. دکتر فریده شجاعی- رئیس کمیته بانوان گفت: در این نشست بررسی برنامه ها و تصویب نشست قبلی کمیته های بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دستور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص نشست مسئولان بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین برگزاری اردوهای تدارکاتی به نکاتی اشاره کرد.
دکتر فریده شجاعی- رئیس کمیته بانوان گفت: در این نشست بررسی برنامه ها و تصویب نشست قبلی کمیته های بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دستور کاری خود داشتیم. در این جلسه قرار بود تا میزبان رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا تعیین شود که اعضا قرار شد پس از بررسی، نتیجه نهایی را اعلام کنند. فقط کشور اردن پیشنهاد میزبانی این دوره از مسابقات را داده اما AFC اعلام کرد که نتیجه نهایی از طریق نامه به کشورهای عضو اعلام خواهد کرد.
وی در ادامه بیان کرد: در این نشست درباره رقابتهای جام باشگاهها نیز صحبت شد اما مسئولان اعلام کردند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، باید قدم به قدم پیش رفته و برای توسعه فوتبال و فوتسال آسیا گام بردارند.
گفتنی است، جلسه کمیته بانوان AFC به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.