کد خبر : 6468
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 - 13:34
-

شمسایی: اسامی بازیکنان مورد نظر را به باشگاه دادم/ به دنبال جذب نظری هستیم!

شمسایی: اسامی بازیکنان مورد نظر را به باشگاه دادم/ به دنبال جذب نظری هستیم!

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تاکید کرد: تنها برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به چین می‌رویم و این که با چه تیم‌هایی همگروه شده‌ایم، تفاوتی برای ما ندارد. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره برنامه‌های خود در تیم فوتسال دبیری جهت حضور قدرتمند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تاکید کرد: تنها برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به چین می‌رویم و این که با چه تیم‌هایی همگروه شده‌ایم، تفاوتی برای ما ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره برنامه‌های خود در تیم فوتسال دبیری جهت حضور قدرتمند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: مطمئنا ما برای قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا به چین می‌رویم و ان‌شاءالله از اول تیر ماه تمرینات خود را جهت حضور موفق در این بازی‌ها آغاز خواهیم کرد. امیدوارم کمیته‌ فوتسال نیز با درخواست ما مبنی بر تعویق یک ماهه لیگب رقابت فوتسال از شانزدهم مرداد ماه به شانزدهم شهریور موافقت کند تا بتوانیم با فراغ بال و خیالی آسوده خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم، کما این که آنها سال گذشته این کار را برای گیتی‌پسند نیز انجام دادند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز درباره ارائه لیست بازیکنان مورد نیاز خود برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: دیروز فهرست ۱۰ نفره بازیکنان مورد نیازم را به مدیرعامل باشگاه دادم که در میان آنها هفت ملی‌پوش نیز حضور دارند. یکی از بازیکنان مورد نظرم که شدیدا خواستار او هستم مصطفی نظری، دروازه‌بان با تجربه تیم ملی و لژیونر فوتسال ایران است که با او در این باره صحبت کردم و اگر او نخواهد در روسیه به کار خود ادامه دهد با تمام وجود در خدمت او خواهیم بود تا از تجربیات ارزشمندش نهایت استفاده را ببریم. البته او از تیم‌هایی مانند چونبوری تایلند نیز پیشنهاد دارد اما امیدوارم به تیم ما بیپوندد.

وی افزود: همچنین با بازیکنانی نظیر کشاورز و طاهری نیز برای پیوستن به دبیری صحبت کردم، اما آنها با تیم‌شان قرارداد دارند و نمی‌توانند در دبیری حضور یابند. اولویت من جهت حضور موفق در جام باشگاه‌های آسیا با جذب بازیکنان با تجربه و بزرگ است.

شمسایی در خصوص ارزیابی خود از همگروهی دبیری با تیم‌های چونبوری تایلند، بانک بیروت و القادسیه کویت در جام باشگاه‌های آسیا نیز، خاطر نشان کرد: هنگامی که کمیته‌ فوتسال زمان قرعه‌کشی این بازی‌ها را دیر به ما اعلام کرد و ما نتوانستیم در مراسم قرعه‌کشی شرکت کنیم همان طور که قابل پیش‌بینی هم بود که کشور میزبان از حق میزبانی خود بهترین استفاده را کرد و گروه خود را به غیر از تیم ژاپنی آسان چید و در مقابل گروه سخت نصیب ما شد. البته برای تیم مانند دبیری که داعیه قهرمانی در آسیا را دارد گروه سخت و آسان معنایی ندارد و ما در همه بازی‌ها پرقدرت به زمین می‌رویم. به نظر من دومی در آسیا تفاوتی با پنجم یا ششمی ندارد. بنابراین تنها هدف ما کسب عنوان قهرمانی آسیاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.