کد خبر : 6469
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 - 14:15
-

نظری:خیلی دوست دارم با شمسایی کار کنم!/ با نوریل یکسال دیگر قرارداد دارم

نظری:خیلی دوست دارم با شمسایی کار کنم!/ با نوریل یکسال دیگر قرارداد دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه با قدردانی از پیشنهاد وحید شمسایی برای حضورش در تیم دبیری تبریز گفت: خیلی دوست دارم با مربی بزرگی همچون شمسایی کار کنم. مصطفی نظری درباره پیشنهاد تیم‌های دبیری تبریز و چونبوری تایلند به خود برای حضور در این تیم‌ها، اظهار کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه با قدردانی از پیشنهاد وحید شمسایی برای حضورش در تیم دبیری تبریز گفت: خیلی دوست دارم با مربی بزرگی همچون شمسایی کار کنم.

مصطفی نظری درباره پیشنهاد تیم‌های دبیری تبریز و چونبوری تایلند به خود برای حضور در این تیم‌ها، اظهار کرد: من یک سال دیگر با تیم نوریل نیکل روسیه قرارداد دارم اما از دو تیم ایرانی که یکی از آنها دبیری است و همچنین تیم فوتسال چونبوری تایلند پیشنهاد دارم و باید به صورت جدی‌تری با آنها وارد مذاکره شوم و ببینیم شرایط مالی‌شان چگونه است. البته اگر پیشنهاد مالی این تیم‌ها خوب هم باشد این انتقال باید با اجازه باشگاه نوریل صورت پذیرد؛ چرا که با آنها قرارداد دارم.

دروازه‌بان با سابقه تیم ملی فوتسال ایران با بیان این که مسئولان باشگاه چونبوری تایلند با جدیت پیگیر حضور من در این تیم هستند، افزود: پیشنهاد چونبوری و دبیری به من برای جام باشگاه‌های آسیا بود که من نیز درخواست دبیری را به باشگاه هم انتقال دادم، اما هنوز پاسخی‌ نداده‌اند. پس از این موضوع در صحبتی که دیشب با مالک باشگاه دبیری داشتم او خواستار حضور کامل من در این تیم برای یک فصل شدند که من باید این موضوع را حضوری با مسئولان باشگاه نوریل در میان بگذرام؛ چرا که در این صورت نتیجه‌ بهتری حاصل خواهد شد.

وی با قدردانی از پیشنهاد وحید شمسایی و مالک باشگاه دبیری به او برای حضور در این تیم گفت: با شمسایی و دبیری رفاقت قدیمی دارم و با شمسایی شش سال در تیم ملی همبازی بودم. او مربی است که راه قهرمانی را به خوبی می‌داند. خیلی دوست دارم با یک مربی بزرگ مانند شمسایی کار کنم؛ چرا که چند سالی بود پس از مربیانی مانند شمس و خوارکچی مربیان بزرگی در ایران ظهور پیدا نکرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.