کد خبر : 7138
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 14:56
-

حلاجی: تحریم ها تاثیری در ادامه فعالیت تاسیسات نخواهد داشت/ به اندازه کافی بودجه داریم

حلاجی: تحریم ها تاثیری در ادامه فعالیت تاسیسات نخواهد داشت/ به اندازه کافی بودجه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست خبری مسئولان و کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در محل این باشگاه برگزار شد. حلاجی مدیرعامل این تیم ضمن تشکر از علی صانعی و همه کسانی که سال گذشته برای تیم زحمت کشیدند اعلام کرد ما یک برنامه دو ساله برای تیم فوتسال‌مان داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست خبری مسئولان و کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در محل این باشگاه برگزار شد.

حلاجی مدیرعامل این تیم ضمن تشکر از علی صانعی و همه کسانی که سال گذشته برای تیم زحمت کشیدند اعلام کرد ما یک برنامه دو ساله برای تیم فوتسال‌مان داریم و اصرار بر این داریم که تیم تقویت شده و به شکل نسبتا جدید را در مسابقات شرکت دهیم. به همین دلیل تصمیم به استفاده از یکی از اسطوره‌های ورزش ایران گرفتیم و برای ما افتخار بزرگی است که او مسئولیت تیم را پذیرفت. من اهل کری خواندن نیستم اما باید به همه تیمها اعلام کنم تأسیسات با شکلی جدید در مسابقات شرکت کرده پس لازم است لباس محکم‌تری بخرند و فدراسیون نیز تور دروازه‌ها را تقویت کند! دلمان می‌‌خواهد تهران با این وسعت دو تیم خوب داشته باشد که یکی از آنها ما هستیم. اگر فوتسال در تهران تقویت شود قطعا رشد آن سرعت پیدا خواهد کرد. ما پشتیبان وحید شمسایی هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال مبنی بر اینکه اگر دوباره تاسیسات دریایی با تحریم‌های بین‌المللی مواجه شود این امر بر تیم‌داری شما تاثیر خواهد داشت، تصریح کرد: تاسیسات وارد سیاست نمی‌شود اما آنها خودشان همه چیز را وارد فاز سیاسی می‌کنند. کار ما گاز و نفت رساندن به خانه‌های مردم است. این را هم تاکید کنم که اگر تحریم دوباره‌ای هم در کار باشد، هیچ مشکلی در تیم‌داری ما رخ نمی‌دهد. مگر فوتسال چقدر هزینه دارد؟

 

حلاجی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار fut5al مبنی بر اینکه آیا قصد دارند بعد از اتمام قرارداد دو ساله شمسایی تیم فوتسال را منحل کنند، گفت: ‌با محدودیت‌هایی که وجود داشت نمی‌توانستیم در سال اول به رده‌های بالای جدول فکر کنیم به همین دلیل با شمسایی قرارداد دو ساله بستیم اما بعد از این دو سال هم حمایت‌مان از فوتسال قطع نخواهد شد نمی‌توانیم تیم را زمین بگذاریم و برویم و امیدوارم به این حرف‌مان عمل کنم.

 

در ادامه یکی از خبرنگاران از مدیرعامل تیم تاسیسات در رابطه با بودجه تیم و قرارداد وحید شمسایی، و همچنین اگر تیم ملی به شمسایی پیشنهاد شود چه پاسخی خواهند داد، پرسید که وی در واکنش به این سوال گفت:‌ دو سوال خانوادگی پرسیدید، در سربازی می‌گویند وقتی از تو پرسیدند چند تا اسلحه یا فشنگ داری باید بگویی به اندازه کافی! بودجه تیم ما هم به اندازه کافی است نمی‌توانیم این سوال را جواب بدهیم در مجموع بودجه تیم به اندازه‌‌‌ای نیست که به مشکل بربخوریم. در مورد شمسایی هم اگر تیم ملی او را بخواهد حتما از او می‌خواهیم که به تیم ملی برود چون بحث ملی است و اولویت ما.
مدیرعامل تیم تاسیسات در این مورد که با توجه به مشکلاتی که در فوتسال هست از جمله عدم پخش تلویزیونی با چه انگیزه‌ای غیر از حمایت از فوتسال تهران قصد تیم‌داری دارید که وی پاسخ داد: ما سابقه کار کوچکی را در ورزش داریم. قبلا در کشتی تیم‌داری کردیم خیلی دنبال تبلیغات در این بخش نبودیم نگاه ما حمایت از ورزش است باشگاه‌های بزرگ همه ساله با مشکلات بی‌پولی مواجه می‌شوند اما به خاطر میلیون‌ها جوان و هواداران‌شان به کار ادامه می‌‌دهند چون ما یک تکلیف اجتماعی هم داریم و به وظیفه‌مان در این زمینه عمل می‌کنیم ترجیح می‌دهیم در ورزش و خصوصا فوتسال سرمایه‌گذاری کنیم که خواهان زیادی دارد.

حلاجی ادامه داد: تیم‌های بزرگی به فوتسال آمده و رفته‌اند شاید آنها فقط در فوتسال نبوده‌اند و تیم‌های مختلفی داشته‌اند که در ادامه زور فوتبال چربیده و مجبور شدند تیم‌هایشان را سبک کنند، ولی ما در تأسیسات یک تیم داریم و فقط به آن می‌پردازیم قطعا این تیم را نگه می‌داریم امروز هدف ما باقی ماندن فوتسال است. شاید وقتی به رده‌های بالاتر رسیدیم دیگر کسی جرأت نکند تیم‌های ما را منحل کند. دبیری امسال شمسایی را از دست داده ولی شمس را به جایش می‌آورد دلیلش مقام خوبی است که آنها در لیگ گذشته کسب کردند و دیگر به این راحتی کنار نمی‌روند ما گرچه امسال فرصت کمی برای جمع کردن تیم داشتیم و زمانی هم صرف راضی کردن وحید شمسایی برای قبول این مسئولیت شد اما برای اجرای برنامه‌های بلندمدت‌مان به زمان احتیاج داریم و معتقدیم کاری می‌کنیم که بیلی نتواند ما را از ریشه درآورد. مطمئن باشید تیم در سال‌های بعد هم به قوت خودش باقی خواهد ماند.

وی در خصوص اینکه تیم‌های بزرگی چون فولاد ماهان با وجود قهرمانی چند دوره در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا از ادامه حضور در لیگ صرف‌نظر کرده‌اند خاطرنشان کرد: شاید ویترین فوتسال قدری کوچک باشد. در فوتبال این همه هزینه می‌شود و با هر کسی هم که صحبت می‌کنیم می‌گوید کلی بدهی و مطالبات دارد اما آنها همچنان در لیگ برتر فوتبال تیم داری می‌کنند چون ویترین فوتبال بزرگ است اما در فوتسال این شرایط وجود ندارد البته فقط انگیزه‌های پولی مطرح نیست تام ایران خودرو در سال‌های گذشته هزینه‌های زیادی کرد اما در نهایت از فوتسال کنار کشید گرچه ما دنبال ویترین نیستیم اما می‌خواهیم کمک کنیم فوتسال جایگاه بهتری را در کل کشور پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.