کد خبر : 7134
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 13:42
-

خسوس: با ترکیبی از بزرگسالان و امید به چین می رویم

خسوس: با ترکیبی از بزرگسالان و امید به چین می رویم
علیرغم مصوبه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال مبنی بر اعزام تیم امید ، خسوس اعلام کرد با تلفیقی از بزرگسالان و امید در این تورنمنت شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، خسوس کاندلاس درباره برگزار دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال امید گفت: بازیکنان در شرایط خوبی هستند و رفته رفته به همانگی می رسند. ما دو هفته دیگر اردوی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و سپس به تورنمنت چین اعزام خواهیم شد.
وی در ادامه بیان کرد: تمرینات به خوبی پیش می رود و با توجه به اینکه رقابتهای لیگ نیز به اتمام رسیده بازیکنان با آماگی بالا و بدون خستگی در تمرینات حضور دارند. ما قصد داریم تا در این تورنمنت علمکرد خوبی داشته باشیم و با استفاده از بازیکنان امید، تجربه ملی پوشان را افزایش دهیم تا در بازیهای پیش رو حریف دست و پا بسته ای برای رقبای خود نباشیم.
خسوس در پایان گفت: تیم فوتسال ایران با ترکیبی از بزرگسالان و امید به تورنمتت چین اعزام خواهد شد تا علاوه بر کسب موفقیت، رقابت با حریفان مختلف را تجربه کند. ما قصد داریم تا بازیکنان را به اوج آمادگی برسانیم تا در رقابتهای گرند پریکس و دیگر مسابقات پیش رو موفق باشیم.
این موضوع در حالی از سوی خسوس مطرح می شود ، که مطابق مصوبه کمیته فنی و توسعه فدراسیون مقرر بود به دلیل پائین بودن سطح تورنمنت چین ، ایران با تیم امید در این مسابقات شرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوستدارفوتسال سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

همه جای دنیاسرمربی بزرگسالان مدیرتیم های پایه می باشدکه این موضوع باعث حفظ احترام وشخصیتش میشودولی وقتی سرمربی بزرگسالن وامیدوجوانان و…. یک نفرباشه اونم برای حفظ جایگاه خودش درهمه رده ها ازبازیکنای اصلی استفاده میکنه حتی درتیم نونهالان واین اتفاق فقط درایران عزیزماروی میدهدمانندسایراتفاقهای منحصربه فردی که در دنیاواختصاصا فوتسال افتاده مانندهمین قضیه تیم امیدالبته بهتره بهش بگیم تیم بزرگسالن ب فکرکنم اینجوری هم برای ماراحت ترباشه هم عموخسوس وهم افتخاری نظر شمادوستان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

این اتفاق الان در خیلی جاها رخ میده که نزدیکترینش تیم ملی فوتسال روسیه هست . ما ایرانیا فقط به فکر ایراد گرفتنیم این مشکل اصلی ما هست

نام ... سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

اقای خسوس وهاشمزاده چرا در ترکیب تیم از سپهر محمدی دعوت نکردید