کد خبر : 7133
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 13:36
-

موافقت کفاشیان با فعالیت شمس در لیگ!

موافقت کفاشیان با فعالیت شمس در لیگ!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی تیم دبیری تبریز بود که با وساطت مسئولان این تیم تبریزی، شمس به کمیته فوتسال رفت و با سیدرضا افتخاری رئیس این کمیته آشتی کرد. شمس در سال‌های گذشته و به واسطه مصاحبه‌هایی که علیه مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی تیم دبیری تبریز بود که با وساطت مسئولان این تیم تبریزی، شمس به کمیته فوتسال رفت و با سیدرضا افتخاری رئیس این کمیته آشتی کرد. شمس در سال‌های گذشته و به واسطه مصاحبه‌هایی که علیه مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال انجام داده بود، از فعالیت در سمت سرمربی منع شده بود.

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان، شمس موفق شد مجوز فعالیت خود را بگیرد و بعد از آن هم با افتخاری جلسه‌ای گذاشت. رئیس کمیته فوتسال در این جلسه بازگشت شمس به لیگ فوتسال در قامت سرمربی را منوط به عدم تکرار مصاحبه‌های تند گذشته و موضعگیری علیه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دانست.

البته افتخاری در این جلسه از شمس خواست تا نامه‌ای خطاب به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بنویسد و با اظهار پشیمانی از رفتارهای گذشته، به نوعی از رئیس فدراسیون فوتبال دلجویی کرده و از او بخواهد که با فعالیتش در لیگ برتر موافقت کند.

در نهایت کفاشیان هم بعد از چند روز موافقت خود را با فعالیت شمس در فوتسال در قامت سرمربیگری دبیری موافقت کرد.
منبع :مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.