کد خبر : 7169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 8:51
-

شمس: فوتسال جایش را به والیبال داده است!/ هر تیمی با شمسایی خطرناک می‌شود

شمس: فوتسال جایش را به والیبال داده است!/ هر تیمی با شمسایی خطرناک می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: بازیکنان تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت های باشگاه های آسیا وظیفه سنگینی بر دوش دارند. حسین شمس در جمع بازیکنان تیم دبیری تبریز ضمن تبریک به سبب موفقیت های تیم والیبال ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: والیبال ایران دقیقا امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: بازیکنان تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت های باشگاه های آسیا وظیفه سنگینی بر دوش دارند.
حسین شمس در جمع بازیکنان تیم دبیری تبریز ضمن تبریک به سبب موفقیت های تیم والیبال ایران در لیگ جهانی اظهار داشت: والیبال ایران دقیقا امروز در جایگاهی قرار گرفته است که قبلا فوتسال ایران در آن جای داشت.
وی افزود: زمانی که ما با تیم ملی برزیل در سالن سرپوشیده آزادی بازی داشتیم، همین تعداد تماشاگر در سالن حضور داشتند و فوتسال در صدر رشته های تیمی ایران قرار داشت، ولی متاسفانه عدم قهرمانی در جام ملت های فوتسال آسیا و مسابقات باشگاه های آسیا و تنزل به رتبه های دوم و سوم سبب شد که فوتسال جایگاه قبلی خود را در بین هواداران ورزش ایران از دست دهد.
پرافتخارترین مربی فوتسال آسیا تصریح کرد: بازیکنان تیم فوتسال دبیری در جام باشگاه های آسیا وظیفه سنگینی بر دوش داشته و باید با قهرمانی در این رقابت ها زمینه آشتی مردم با این رشته را فراهم کنند و امیدواریم با کمک اهالی فوتسال به این مهم دست یافته و قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورند.
حسین شمس در مورد روند آماده سازی تیم دبیری تبریز گفت: از شنبه هفته گذشته کار بدنسازی تیم در دو جلسه تمرینی به صورت فشرده آغاز شده و بعد از دو هفته کارهای تاکتیکی در تیم را آغاز می کنیم و امیدواریم تا پیش از آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر فوتسال کشور به آمادگی مطلوب دست یافته و بتوانیم در هر دو جبهه به قهرمانی دست یابیم.
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز درباره جذب بازیکن جدید نیز خاطرنشان کرد: از چهار سهمیه‌ای که می‌توانستیم جذب کنیم فعلا وحید شفیعی را به خدمت گرفته‌ایم و سه سهمیه باقی مانده را نیز تا اوایل هفته‌ آینده جذب می‌کنیم. مطمئنا بازیکنانی در سطح تیم ملی فوتسال را برای دبیری جذب خواهیم کرد.

وی با بیان این که یکی از سه بازیکنی را که می‌خواهیم جذب کنیم در پست دروازه‌بانی خواهد بود، افزود: پیش از این که نظری اعلام کند می‌تواند قراردادش را با نوریل روسیه برای حضور در ایران لغو کند با دو گلر دیگر صحبت کردیم و پس از آن بود که او اطلاع داد می‌تواند به ایران بیاید. اگر بخواهیم مذاکرات با دو دروازه‌بان دیگر را قطع کنیم اخلاقی نخواهد بود. بنابراین اگر با آنها به توافق نرسیدیم برای جذب نظری تلاش خواهیم کرد.

شمس در خصوص سرمربیگری وحید شمسایی در تیم فوتسال ساخت تاسیسات دریایی تهران نیز اظهار کرد: مطمئنا شمسایی هر کجا که برود موفق می‌شود. به اعتقاد من تاسیسات دریایی با حضور شمسایی یکی از مدعیان قهرمانی لیگ خواهد بود، چرا که هر کجا که برود تنها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. آنها تمرینات خود را خیلی زود آغاز کرده‌اند که نشان می‌دهد هدف دارند و به قهرمانی فکر می‌کنند. با حمایتی که مدیران این تیم از مجموعه خود دارند آنها حتما در لیگ امسال خطرناک خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۵:۲۷

همیشه می گیم قهرمانیم ولی نمی شیم.
بخدا عاشق فوتسال بودم ولی دیگه رفتم تو خط والیبال.