کد خبر : 7176
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 13:06
-

صانعی: گروه مشکلی داریم

صانعی: گروه مشکلی داریم
سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان گفت: به دلیل مشکلاتی که در صدور روادید به وجود آمد با 11 بازیکن عازم اسپانیا می‌شویم اما با هر شرایطی برای کسب بهترین عنوان تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در جریان صدور روادید و از دست رفتن فرصت برای جمع آوری مدارک، ۳ نفر از بازیکنان در رقابت‌های دانشجویی تیم را همراهی نمی‌کنند تا با ۱۱ بازیکن عازم اسپانیا شویم البته این مورد را می توان بدشانسی تلقی کرد زیرا تمام بازیکنان آماده بودند و تیم یک دستی را تشکیل می دادند به هر ترتیب مسئولیم که کار را ادامه دهیم و حضور بازیکنانی که اجازه سفر به اسپانیا را ندارند به طور طبیعی در اردو بی‌فایده هستند . شنبه نخستین اردوی تیم ملی با نفرات اعزامی به رقابت‌ها برگزار می‌شود تا بازیکنان به شرایط ایده‌آلی دست یابند.

علی صانعی افزود: تنها مشکلی که با آن روبه‌رو هستیم عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی است که در موقعیت کنونی به آن نیاز داریم زیرا بازیکنان تیم که بیشتر لیگ برتری هستند تقریبا ۳ ماه از شرایط رقابتی دور بوده و رقابتی نداشته‌اند اما حالا باید در موقعیت قرار بگیرند و به هماهنگی دست یابند البته ترتیب برگزاری یک بازی تدارکاتی در قم را دادیم که شرایط مانع از انجام آن شد زیرا به دلیل نداشتن بازیکن جایگزین باید وضعیت حساس بازیکنان را در نظر بگیریم تا با مصدوم راهی مسابقات نشویم.

وی افزود: بازی‌ها از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار می‌شود و در همین راستا باید تمام قدرت خود را در رقابت‌ها به نمایش بگذاریم و به جایگاه ایده آلی برسیم این در حالیست که فوتبال دانشجویی نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته و باید به عنوان کشوری که در این ورزش یک قطب محسوب می‌شود عملکرد مورد قبولی را ارائه دهیم در گروه ما کشورهایی نظیر آلمان، برزیل و اوکراین قرار گرفته‌اند این نام‌ها نوید گروه مشکلی را می‌دهند که با توکل به خدا و تلاش بازیکنان آنها را از پیش رو برمی‌داریم و مقام مطلوبی از آن خود می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

خدا قوت استاد صانعی خسته نباشید برادر

نام ... پنجشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

albate agar maghami ham b dast biyad bekhatere shamse mage na.to morabigari y tashtakam nayavordeh.

حسن پنجشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶

خدا رو شکر کلمبیا نیس تو گروه

هوادار جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۳۸

استاد صانعی نگران نباش این بندگان خدا از آتش حسادت به شما هر روز آب یخ می خورند و پماد سوختگی مصرف میکنند !!! خدا از درون داره اینا رو می سوزاند یا علی برادر هر جا هستی موفق باشی

حرف حق جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

یه جوری میگی استاد انگار چه دستاوردی داشته واسه فوتسال.اخه به چیش میشه حسودی کرد.به سوم کردن ایران تو اسیا یا باخت به کلمبیا

هوادار جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

از قدیم گفتند همیشه به قطار در حال حرکت سنگ میرنند شما از محبوبیت ایشان ناراحت هستید استاد صانعی برادر عزیز شما چشم مایی انشاالله که چشم حسودای شما از کاسه دربیاد!!!

نام ... جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹

من نمیدونم که بعضیا چه پدر کشتگی با آقای صانعی دارند.
من طرفدار آقای صانعی هم نیستم که بخوام ازش طرفداری کنم ولی واقعا حالم از این افرادی که مدام میان از بدی آقای صانعی میگن.
بس کنید کن تورو خدا خجالت بکش بابا .

حرف حق شنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

اقای نام… شما که در مورد همه چی نظر میدی کاش یه موضع مشخص داشتی نه اینکه یه روز یه نفرو میکوبی یه روز طرفدارشی.کم همین اقای صانعی رو نکوبوندی.مردم سرگیجه گرفتن از نظراتت