کد خبر : 7217
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 10:58
-

مصطفی نظری در آستانه جدایی از نوریلسکی نیکل روسیه!

مصطفی نظری در آستانه جدایی از نوریلسکی نیکل روسیه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که بسیاری از باشگاههای لیگ برتر فوتسال کشور و همچنین چند تیم شرکت کننده در جام باشگاههای آسیا خواستار به خدمت گیری مصطفی نظری هستند، یک سال دیگر از قرارداد این دروازه بان باسابقه و لژیونر باشگاه نوریلسکی نیکل روسیه باقیمانده است. خبر جدید این که مصطفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که بسیاری از باشگاههای لیگ برتر فوتسال کشور و همچنین چند تیم شرکت کننده در جام باشگاههای آسیا خواستار به خدمت گیری مصطفی نظری هستند، یک سال دیگر از قرارداد این دروازه بان باسابقه و لژیونر باشگاه نوریلسکی نیکل روسیه باقیمانده است.

خبر جدید این که مصطفی نظری تصمیمش را برای جدایی از نوریل گرفته و به روسیه رفته است تا در صورت توافق با مسئولان باشگاهش رضایتنامه خود را دریتفت کند. وی دیروز در جلسه ای با معاون باشگاه و سرمربی نوریلسکی شرکت کرد و از تصمیم خود برای فصل آینده گفت.

نظری شرایط خود را توضیح داده به امید اینکه بدون دردسر رضایتنامه خود را به مقصد ایران دریافت کند. وی که تا چندی دیگر پدر خواهد شد مشکلات خانوادگی اش را به مسئولان این باشگاه نیز اعلام کرده و خواستار دریافت رضایتنامه برای یکسال باقیمانده قراردادش شده است.

بنا به تایید صخره سنگی آسیا، او با اصرار پاسخ مثبت اولیه را هم گرفته اما رضایتنامه کتبی و رقم صدور رضایتنامه موکول به جلسه هیات مدیره باشگاه نوریلسکی نیکل در روز سه شنبه شده است.

گفته می شود مصطفی نظری پیشنهادات مالی بسیار خوبی از دو باشگاه تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان دریافت کرده است که البته شانس حضورش در هر یک از دو تیم به واسطه رابطه صمیمانه با شمسایی سرمربی تاسیسات و همچنین علی جنتی مالک باشگاه گیتی پسند به یک اندازه محتمل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرهاد 7 یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

انشاالله مبارک باشه صخره سنگی

فرهاد 7 یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

انشاالله مبارک باشه صخره سنگی……دوست داریم

نام ... یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

اینم از اون حرفا شد صخره اخه تا سپهر محمدی هست گیتی تو رو میخواد چیکار کنه

نام ... یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

بهترین هدیه خدارو به فال نیک و بهت تبریک میگم داداش…

نام ... یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

تو رو خدا حرف الکی نزنین. آخه گیتی هنوز مربیش معلوم نشده. چطوری گلر انتخاب کردن. غیر از اون مگه قراره سپهر از گیتی بره که میخواننظری رو بیارن؟!؟!؟!؟!؟!؟!

هوادار دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

فقط مربی اصفهانی و گلر اصفهانی