کد خبر : 7224
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 12:45
-

منصوری حامی مالی جدید منصوری قرچک!

منصوری حامی مالی جدید منصوری قرچک!
مالک باشگاه منصوری قرچک پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات با متین ورامین تصمیم دارد بار دیگر در تیم منصوری سرمایه‌گذاری کند .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مالک باشگاه منصوری قرچک پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات با متین ورامین تصمیم دارد بار دیگر در تیم منصوری سرمایه‌گذاری کند .

البته این تصمیم منصوری نهایی نیست اما با توجه به اینکه مسئولان شورا شهر قرچک نیز حمایت خود را از تیم اعلام کرده اند و طبق سهم خود برای این تیم سرمایه گذاری می‌کنند ورود دوباره منصوری به سرمایه گذاری در فوتسال پررنگ‌تر به نظر می رسد.

مالک باشگاه شهید منصوری گفت: بر خلاف ۲ سال گذشته تصمیم گرفته ام در این فصل تیم منصوری را ساپورت مالی کنم تا آغاز دوباره ای در سرمایه گذاری ام برای این تیم باشد.

کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری گفت: مذاکرات انجام شده با مسئولان متین هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است با وجود اینکه طرفین دیر بازی نسبت به یکدیگر دارند اما جزئیات باعث شد نتیجه ای حاصل شود البته این موضوع بر خلاف ادعای برخی از رسانه‌ها هیچ ارتباطی به نامه گذاری باشگاه ندارد و شایعه عدم توافق منصوری و متین بر سر نام باعث تعجبم شد زیرا این نکته برای مسئولان کوچکترین اهمیتی ندارد حتی در طی جلسات حق تغییر نام باشگاه را به متین دادم اما آنها اعلام کردند بهتر است تیم به نام شهید باشد در همین راستا مسئله نام گذاری بدون مشکل به پایان رسید در حال حاضر در انتظار بررسی های متین برای به انجام رسیدن مذاکرات هستیم.

وی افزود: وضعیت باشگاه منصوری نیز مانند دیگر باشگاه های لیگ برتر تا یک هفته آینده مشخص می شود تا فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم به منظور حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشیم مسئولان شورای شهر ورامین نیز ۴۹ درصد سهم خود را تقبل کرده‌اند و بودجه و شرایط ایده آلی را برای باشگاه فراهم می‌آورند در این میان جدیدی گرفته ام به احتمال زیاد بر خلاف دو سال گذشته که دست از سرمایه گذاری در تیم منصوری کشیده بودم، امسال این تیم را از نظر مالی حمایت می‌کنم تا در حد ۵۱ درصد سهم خودم، تیم را از نظر مالی ساپورت کنم تصمیم نهایی مبنی بر سرمایه گذاری در منصوری را پس از جلسه با مسئولین شورای شهر اعلام خواهم کرد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین از قرچک یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

اینشااله منصوری بر میگرده لک و هم میاره باز منصوری میشه بهترین تیم ایران آخه ما عادت داریم تیم و رو سکو ببینیم.

Saeid دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۰۲

زنده باد منصوری برگرد به تیمت

قرچكي دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۰۴

مثلث منصوری + تقوی + لک = قهرمانی

حاج كريم دوست داريم دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۳۶

خدا خیرت بده مهندس دوست داشتنی…ما مردم قرچک دوست داریم یک تیم عین گذشته که همه از نام منصوری لرزه به جونشون میوفتاد درست کنی انشاالله تو مسیر زندگی خدا پشت و پناهت باشه…

نام ... دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

مثلث منصوری+ هوادار+داورزنی=قهرمانی

قرچکی پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

متخلف ترین فرد در فوتسال ایران، اکبر تقوی هستش…
اسنادش هم موجوده، در صورت نیاز رو میکنم تا بیشتر بشناسیدش…
اسناد مربوط به شنسا ساوه و …