کد خبر : 7233
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 9:47
-

دبیری:کمیته فوتسال باب تعامل با باشگاه ما را باز کرد

دبیری:کمیته فوتسال باب تعامل با باشگاه ما را باز کرد

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد حضور حسین شمس در این تیم و تعامل خوب کمیته فوتسال گفت: اتفاقی که در کمیته فوتسال افتاد را به فال نیک می گیریم.افتخاری هم در زمینه حضور حسین شمس در تیم ما با کفاشیان صحبت کرد  هم لیگ را به خاطر

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد حضور حسین شمس در این تیم و تعامل خوب کمیته فوتسال گفت: اتفاقی که در کمیته فوتسال افتاد را به فال نیک می گیریم.افتخاری هم در زمینه حضور حسین شمس در تیم ما با کفاشیان صحبت کرد  هم لیگ را به خاطر حضور ما در جام باشگاه های اسیا به عقب انداخت که این اتفاق می تواند ادامه دهنده تعامل خوبی بین ما و کمیته فوتسال باشد.

افشین دبیری در مورد بازیکنان جدید جذب شده گفت: با وحید شفیعی قرارداد بستیم و فرید نمازی از حفاری هم به توافق نهایی با ما دست یافته است. دو سهمیه لیگ برتری دیگر داریم که یکی از آنها را به جذب دروازه بان اختصاص می دهیم تا با قدرت در لیگ و جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم.

مالک دبیری تبریز در مورد اردوهای تدارکاتی این تیم تاکید کرد: حضور تیم در تایلند پیش از اعزام به چین قطعی شده است اما هنوز وضعیت اردوهای داخلی مشخص نیست و منتظریم تا کادر فنی زمان و مکان مورد نظر خود را اعلام کند تا برنامه ریزی کنیم.

دبیری در مورد تورنمنت چهارجانبه ای که قرار بود پیش از لیگ در تبریز برگزار شود تاکید کرد: زمان مورد نظر ما و تیم آلومنس کرواسی با هم همخوانی نداشت.زمان مورد نظر آنها با وقتی که هنوز تیم آماده نیست تداخل داشت و زمان ما هم با حضور آنها در جام باشگاه های اروپا توام بود که همین عامل باعث شد تا این تورنمنت به زمان دیگری موکول شود.

این مدیر در پایان با تشکر از همه باشگاهای لیگ برتری که تعامل خوبی با این تیم برای حضور در جام باشگاه های آسیا داشتند گفت: هم مدیران باشگاه ها که از ما حمایت کردند هم اعضای هیات رئیسه  که لیگ را به تعویق انداختند به آمادگی ما کمک زیادی کردند که از آنها تشکر می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.