کد خبر : 7231
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 9:11
-

طاهری:خبری از شروع تمرینات گیتی پسند نیست!

طاهری:خبری از شروع تمرینات گیتی پسند نیست!
بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند با بیان اینکه ادامه وضعیت کنونی به ضرر فوتسال ملی کشور است، گفت: ابهام در وضعیت تیم‌های لیگ برتری، فوتسال ملی کشور را که در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، دچار چالش می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری پیرامون مشکلات تیم گیتی‌پسند در ماه‌های گذشته اظهار کرد: هر روز که می‌گذرد و به مسابقات لیگ برتر نزدیک می‌شویم، کار برای تیم گیتی‌پسند سخت تر می شود زیرا هنوز بدون سرمربی است.
وی به وضعیت تمرینات این تیم اشاره کرد و افزود: تمام بازیکنان این تیم به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و هنوز خبری از شروع تمرینات تیمی نیست و این خود مشکل بزرگی برای تیم گیتی‌پسند به حساب می‌آید، درحالی که اگر بازیکنان با تمرین و بدنسازی کافی وارد مسابقات شوند، بدون شک نتیجه بهتری را می‌توانند رقم بزنند.
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: نخستین بازی گیتی‌پسند در تاریخ ۱۶ مرداد برگزار می‌شود و برای تیمی که مدعی لیگ به شمار می‌رود، مناسب نیست که تا این زمان هنوز بلاتکلیف است.
وی بیان کرد: امیدوارم در این زمان کوتاه باقی مانده، سرمربی مناسبی را برای تیم گیتی‌پسند انتخاب کنند و بتواند بازیکنان را به هدف اصلی تیم که قهرمانی بوده، نزدیک کند.
طاهری درباره گزینه‌های سرمربیگری مد نظر باشگاه گفت: نظر خاصی درباره هیچکدام از این مربیان ندارم فقط امیدوارم هر فردی که در این سمت قرار می‌گیرد، بتواند به بازیکنان و مردم این استان کمک کند زیرا تیم فوتسال گیتی‌پسند جزء افتخارات کشور به حساب می‌آید.
وی تصریح کرد: حدود یک ماه بازی های لیگ به تعویق افتاده و بازی ها باید به صورت فشرده تر انجام شود و در این مدت کمی که باقی مانده، حتی خیلی از تیم‌ها، هنوز بازیکنان خود را مشخص نکرده‌اند و دارای وضعیت ثابت شده‌ای نیستند، و این موضوع برای کشوری که در فوتسال دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، معضل بزرگی به شمار می‌رود.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان افزود: اگر نظم در دستور کار قرار گیرد، بدون شک بازیکنان مناسب‌تر و با کیفیت‌تری را می توان برای تیم ملی ایران معرفی کرد زیرا استعداد بسیار خوبی در این رشته در کشورمان وجود دارد و در صورت توجه به شرایط کنونی، بهتر می‌توانیم فوتسال ایران را به نمایش بگذاریم.
وی به بومی‎سازی تیم گیتی‌پسند اصفهان اشاره کرد و گفت: هدف اصلی تیم گیتی‌پسند رسیدن به جایگاه اصلی خود بوده و با بومی ساختن این تیم، قدم خوبی را برای اصفهان برداشته‌اند زیرا استان اصفهان، استعدادهای بسیار خوبی را در این رشته ورزشی دارد.
منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

آقای طاهری میشه تو مصاحبه نکنی یک جا تو مصاحبت میگی ۱۶ مرداد گیتی اولین بازیشه وخیلی دیر شده یک جا دیگه تو همین مصاحبه میگی لیگ یک ماه عقب افتاده بابا لااقل تو یه مصاحبه ثبات داشته باش

futsali دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

Ishala k ye morabiye khob biyaran.albate in rozha aghaye Hosein afzali hame ja ro por karde k bezor shayeat va famil bodan ba ali taheri khodesho sar morabi kone vali hame ma motmaenim k aghaye janati dige in eshtebah ro nemikone kasi k be bashgash posht karde ro biyare…….

futsali دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

Khoda kone har ki mishe beshe vali in Hosein afzali nashe k hanoz yademon narafte ba foolad mahan va oun hame meli poshe irani va Brazil sevom kard timo ta jam konan va sadameye bozorgi be futsal Iran vared kard .

نام ... دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

افرین به نظر فوتسالی منم موافقم…ایشاالله که اقای جنتی یک انتخاب درست انجام بدن

محمد دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

آقای جنتی شما از شرایط پارسال خبر داشتید پس دست دست نکنید و مربی پارسال رو بزارید

مبینا دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

منظور طاهری از مربی خوب چیه اینکه لک پارسال با مصدومیت تونست تیم دوم کنه خیلی هنر کردش

اصفهان دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

سلام بهترین کزینه راباهاش صحبت کردند ومیزارندش سلطان خوراکجی

نام ... دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

تا سلطانی مقل نکوبین و باغبانباشی تو اصفهان هست سلطان خواراکچی کوجا بوده