کد خبر : 7284
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 16:25
-

وقتی شمس برای کودکان سرطانی پا به توپ شد!

وقتی شمس برای کودکان سرطانی پا به توپ شد!
فوتسالی ها و فوتبالی ها مقابل کودکان سرطانی به صورت نمادین پا به توپ شدند و بازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرکز طبی کودکان تهران چندی پیش میزان مراسمی بود که در آن شماری از پیشکسوتان فوتبال و فوتسال ایران گرد هم آمده بودند تا با فوتبال لبخند و شادی را به میان کودکان بیمار ببرند و نشان دهند فوتبال همیشه فراتر از یک ورزش بوده است.

فوتبالیست‌های پیشکسوت با لباس تیم‌های آرژانتین و نیجریه (حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل) در مقابل کودکان سرطانی و استثنایی که لباس تیم ملی ایران را بر تن داشتند، قرار گرفتند. حمید استیلی، محمد پنجعلی، پایان رأفت، حسین شمس، هادی نراقی، محمد مومنی، فرشید سربازوطن و پیمان خورشیدی بازیکنانی بودند که با لباس نیجریه در مقابل کودکان مرکز طبی قرار گرفتند که در پایان تیم کودکان سرطانی توانستند با نتیجه ۴ بر یک به برتری برسند.

در دیداری دیگر بازیکنانی از جمله احمدرضا عابدزاده، رضا حسن‌زاده، صادق درودگر، حمید درخشان، عبدالرحمان شاه‌حسینی،‌ مهدی پاشازاده و مجید نامجومطلق در لباس تیم ملی آرژانتین در مقابل کودکان سرطانی قرار گرفتند که با شکست ۳ بر ۲ به گونه‌ای آرژانتین نمادین مغلوب شد.

همچنین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هم در مرکز طبی کودکان حاضر شده بودند و بازی دوستانه‌ای را مقابل آنان برگزار کردند. پزشکانی که با لباس تیم ملی بوسنی و هرزگوین در مقابل کودکان قرار گرفتند.

در کنار پیشکسوتان فوتبال، داوران سابق نیز حضور داشتند، حضور علی خسروی و مظفری‌زاده جو دیگری را به این مراسم داده بود، همچنین مهدی دادرس و عزیزمحمدی نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

Amir Kholoosi-10-102 130936_154 130928_972 شمس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

آقا شمس تون چه استایلی داره!

نام دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

ای کاش شمسایی هم از استاد شمس اینکار ها رو یاد بگیره درود بر استاد شمس

نام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۲۷

nakone mikhai ba in senosal badane ronaldoro dashte bashe……..