کد خبر : 7304
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 13:19
-

شمس: همه حریفان‌مان در جام باشگاه‌ها را می‌شناسم

شمس: همه حریفان‌مان در جام باشگاه‌ها را می‌شناسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد برنامه‌های آماده‌سازی تیمش برای حضور در جام‌ باشگاه‌های آسیا و همچنین لیگ ۹۳ اظهار داشت: اردوی تایلندمان قطعی است و همان‌طور که قبلا اعلام شد یک هفته پیش از آغاز مسابقات به این کشور می‌رویم و ۲ بازی دوستانه هم آنجا انجام می‌‌دهیم. اردوی داخلی هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد برنامه‌های آماده‌سازی تیمش برای حضور در جام‌ باشگاه‌های آسیا و همچنین لیگ ۹۳ اظهار داشت: اردوی تایلندمان قطعی است و همان‌طور که قبلا اعلام شد یک هفته پیش از آغاز مسابقات به این کشور می‌رویم و ۲ بازی دوستانه هم آنجا انجام می‌‌دهیم. اردوی داخلی هم داریم اما باید بررسی کنیم ببینیم امکانات، سالن و هتل کدام شهر برای برپایی اردوی‌مان مناسب است.

وی ادامه داد: در پایان برنامه‌های بدنسازی‌مان که آخر تیر ماه است اردویی یک هفته‌ای در یکی از شهرها داریم. همچنین به محض اتمام بدنسازی‌مان، با تیم‌هایی از آذربایجان شرقی و غربی و شمال غرب کشور و در ادامه سایر تیم‌ها بازی دوستانه انجام می‌دهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد حریفان دبیری در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: همه تیم‌ها را می‌شناسم اما در عین‌حال به دنبال فیلم جدید بازی‌های حریفان‌مان هستیم تا آن را با کادر فنی تیم تماشا کرده و آنالیز کنیم.

قهرمان سال گذشته لیگ برتر در جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های چونبوری تایلند، بیروت بانک لبنان و القادسیه کویت هم‌گروه است.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سهراب سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

خوب شد شما آمدی آقای شمس و اون شمسایی ترسو رفت شمسایی چرا برای کمک به دبیری در جام باشگا های آسیا به آقای شمس و تیم دبیری کمک نمی کنی بی معرفت این بود جواب اعتماد دبیری؟؟