کد خبر : 7297
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 9:58
-

محمدی:با گزینه‌های بومی هم می‌توانیم نتیجه بگیریم

محمدی:با گزینه‌های بومی هم می‌توانیم نتیجه بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سپهر محمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیرامون شرایط خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گفت: یک سال دیگر با باشگاه گیتی پسند قرارداد دارم و امسال هم در این تیم بازی می‌کنم. وی با بیان اینکه سرمربی تیم گیتی پسند نهایتاً تا اواخر تیرماه معرفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سپهر محمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیرامون شرایط خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گفت: یک سال دیگر با باشگاه گیتی پسند قرارداد دارم و امسال هم در این تیم بازی می‌کنم.
وی با بیان اینکه سرمربی تیم گیتی پسند نهایتاً تا اواخر تیرماه معرفی می‌شود، تصریح کرد: با معرفی سرمربی تمرینات هم در اواخر تیرماه شروع می‌شود و نزدیک به دو ماه وقت داریم تا روند آماده سازی خود را پی بگیریم.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ادامه داد: بازیکنان تیم گیتی پسند اکثراً ملی پوش هستند و شرایط بدنی خود را در وضعیت مسابقه نگه داشته اند، بعد از پایان لیگ برتر برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا چند ماهی در تیم ملی تمرین کردیم و از نظر بدنی مشکلی نداریم.
محمدی در خصوص عدم موفقیت گیتی پسند در رسیدن به جام در فصل گذشته، تصریح کرد: همه چیز در مورد گیتی پسند مشخص است و همه شاهد مسائلی بودند که اتفاق افتاد، تمام بازیکنان تابع تصمیمات باشگاه هستند و وظیفه ما این است که برای تیم شهرمان افتخارآفرینی کنیم.
وی افزود: انتخاب سرمربی تیم برعهده مدیریت باشگاه است و بازیکنان در این امر دخالتی ندارند، اما استعدادهای خوبی در بین مربیان و بازیکنان فوتسال اصفهان وجود دارد و گیتی پسند با همان گزینه‌های بومی هم می‌تواند نتیجه بگیرد.
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان خاطرنشان کرد: گیتی پسند پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا است و مطمئن باشید که امسال برای قهرمانی در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم و آرزویمان این است که قهرمانی را دوباره به اصفهان بیاوریم امیدوارم که تماشاگران هم با ما آشتی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

تماشاگران فقط با اومدن کادر بومی با تیم اشتی میکنن.

ناشناس سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فقط علیرضا افضل و حسین افضلی.

mobina سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

آقای محمدی چی شد از مربی بومی طرف داری میکنی مگه مربی بومی غیر بومی داریم یه خورده حرفه ای حرف بزنید کل دنیا به این چیزها که شما اصفهانی نیها میگید. فکر نمی کنند هر کسی برای تیم انتخاب شود تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام میدهد حال اگر این کس غیر بومی هم. غیر بومی باشد بیشتر است بعد میخواهم بدانم که چند مربی بومی خوب دارید مگر اینکه از مربی بومی فقط تبانی روی تیم باقی گذاشت

على سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

مبینا هنوز نفهمیدى تبانى کارى به مربى نداره، اون باشگاه که تبانى میکنه ، بعدم هنوز فوتسال اینقدر حرفه اى نشده که بخوان غیر بومى بیارن و خرج کنن چون تیما پولى ندارن که بخوان هزینه کنن، مگه تیماى شهرهاى دیگه رو نمیبینى که ٩٠ درصد بومى دارن، پس منطقى حرف بزن، اصلان چرا نمیرید برا شهرهاى دیگه ، و اونارو غیر بومى کنید همه گیر دادان به اصفهان

molana سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

علی اینو بدون که اصفهانی ها دنبال غیر بومی ها میرن همین زمزم که خیر سرتون تیم شهرتون بود و اکثر بچه های بومی توش بود دیدید چی شد !!!اگه غیر بومی ها اخر فصل اضافه نمیکردید میرفت لیگ یک…خدا خیری به حمید احمدی محسن زارعی و چندتا ی دیگه بده که نذاشتن لیگ یکی شین…
پس خواهشاً این همه اصفهان اصفهان نکنید…شماها فقط در حد لیگ یک هستید…لطفاً حرف نزن…

نام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

گیتی پسند پرافتخارترین تیم آسیاست؟؟؟؟
زرشک…