کد خبر : 7325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 15:20
-

تیم دسته اولی علیصدر هم منحل شد!

تیم دسته اولی علیصدر  هم منحل شد!
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: اعضای هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر بر این عقیده‌اند که تیمداری در لیگ یک فوتسال برای این مجموعه توجیهی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمودرضا عراقی با اشاره به منحل شدن تیم فوتسال علیصدر همدان اظهار داشت: منابع مالی شرکت علیصدر اجازه نمی‌دهد این تیم به تنهایی در لیگ یک فوتسال تیمداری کند.

وی با بیان اینکه پیگیری این موضوع را از چندی پیش در دستور کار قرار دادم، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره قبلی شرکت مصوبه‌ای به تصویب رساند مبنی بر اینکه به دلیل کمبود اعتبار و همچنین پرداختن به محور اصلی این شرکت، یعنی حوزه گردشگری و روی زمین ماندن بسیاری از زیرساخت‌های غار علیصدر، قادر به تیمداری نیستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه توجیهی وجود ندارد وقتی یک شرکت خصوصی ضعیف که درآمد چندانی هم ندارد سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در ورزش هزینه کند، یادآور شد: اعضای هیئت مدیره بر این عقیده بودند که برای ما توجیهی وجود ندارد هنگامی که فضای سبز علیصدر و زیرساخت‌های آن با مشکل روبروست، سراغ تیمداری در ورزش برویم.

وی بیان کرد: شرکت علیصدر هیچ مخالفتی با حمایت از ورزش ندارد و اتفاقا از ابتدا علاقمند به این مسئله هم بوده اما اعتقاد هیئت مدیره شرکت بر این است که به تنهایی نمی‌تواند در ورزش هزینه کند.

عراقی با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر سودآوری بالایی ندارد، تاکید کرد: هزینه‌های این شرکت فقط از بلیت فروشی تامین می‌شود و طبیعی است که با هزینه‌های درآمدی از طریق فروش بلیت نمی‌توان سالانه ۳۰۰ میلیون در ورزش هزینه کرد.

وی ادامه داد: اینطور نیست که حمیدرضا یاری مدیرعامل این شرکت و اعضای هیئت مدیره علاقمند به تیمداری در ورزش نباشند اما علیصدر در کنار مشارکت بخش‌های خصوصی دیگر می‌تواند در ورزش هزینه کند و به تنهایی چنین امری دور از تصور است.

عراقی در پایان گفت: منابع اعتباری این شرکت اجازه تیمداری نمی‌دهد، شاید با این منابع علیصدر در فوتسال تیمداری می‌کرد و در اواسط یا اواخر لیگ که رقابت به جای حساس کشیده می‌شد با مشکل پرداختی به بازیکنان روبرو می‌شد و تیم به حاشیه می‌رفت که این مسئله بدتر از عدم تیمداری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ورزشي پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

باسلام—— لایه های پنهان این انحلال چیز دیگریست چرا این چندسال هیئت مدبره هزینه میکرد؟؟؟یعنی این چندسال به فضای سبز وغیره فکر نمیکردند؟؟-تا همین اواخر تیم لیگ برتری تنیس روی میز وکبدی هم داشتند — لایه های پنهان شاید به عملکرد غلط مسئولین باشگاه برگردد که باعث رشد بی علاقگی به هزینه در ورزش توسط هیئت مدیره شود.مگر میشود ۵سال در فوتسال فعالیت کرد ولی یک تیم فوتسال نوجوان وجوان وامید نداشت.درکدام مسابقات رسمی تیمهای پایه فوتسال علیصدر شرکت کردند؟ به جز ۱سال یک تیم امید که آنهم با علاقمندی یکی از افراد مرتبط با باشگاه بود.بعد از ۵سال هزینه در فوتسال فقط یک امتیاز لیگ ۱ و۵-۶بازیکن برای همدان مانده است.روزمره بودن آفت ورزش ایران مخصوصا نواحی فقیر ورزش مثل همدان است علیرغم هزینه های بالا-اون از پاس تهران که توی همدان نفله شد با اینهمه هزینه و۸سال اقامت در همدان اینم از فوتسالشون با ۵سال هزینه