کد خبر : 7327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 16:11
-

نظری: امروز یا فردا با تاسیسات به توافق خواهم رسید/فوتسال دست کسانی افتاده که نمی‌دانند فوتسال چیست؟!

نظری: امروز یا فردا با تاسیسات به توافق خواهم رسید/فوتسال دست کسانی افتاده که نمی‌دانند فوتسال چیست؟!
گلر سابق تیم ملی فوتسال گفت: با تلاشم چیزهایی به دست آورده‌ام که حالا حالاها کسی آن را به دست نمی‌آورد. برخی خیلی راحت روی تمام این افتخارات و زحماتم خط می‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری در مورد مذاکره‌اش با باشگاه تاسیسات دریایی تهران اظهار داشت: امروز یا فردا نشستی با این تیم خواهم داشت. خودم خیلی علاقمندم که به تهران برگردم چون تاکنون هیچ‌وقت در این شهر بازی نکرده‌ام. این تیم امسال سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده و وحید شمسایی را به خدمت گرفته است. وحید می‌خواهد تیم خوبی را روانه لیگ برتر کند.

وی در مورد اینکه وحید شمسایی اعلام کرده دوست دارد نظری با حضور در تاسیسات دوباره همان صخره‌سنگی شود، خاطرنشان کرد: من سال گذشته‌ام شرایطم خوب بود اما آسیب‌دیدگی خیلی اذیتم کرد. حرف‌های زیادی شنیدم که خیلی ناراحتم کرد. نمی‌دانم چرا این بحث‌ها را مطرح کردند و حرف‌هایی خارج از عرف زدند. انگار تاکنون چنین جایگاهی را تجربه نکرده‌ام. من ۱۰ سال است که جایگاهم همین است و خیلی هم برای رسیدن به آن زحمت کشیده‌ام.

وی ادامه داد: با تلاشم چیزهایی به دست آورده‌ام که حالا حالاها کسی آن را به دست نمی‌آورد. برخی خیلی راحت روی تمام این افتخارات و زحماتم خط می‌کشند. ولی باز هم برایم مهم نیست.

بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۰ جهان تصریح کرد: یکی در این چند روز می‌گفت تاسیسات را انتخاب کرده‌ای که به تیم ملی برگردی، باید در این مورد بگویم که من اصلا به تیم ملی فکر نمی‌کنم. خدا شاهد است که حقیقت را می‌گویم. برخوردها خیلی بد بود، متاسفانه فوتسال ما دست کسانی افتاده که نمی‌دانند فوتسال چیست و اینها همه کاره فوتسال شده‌اند ولی جایگاه من مشخص است. اگر دنبال این حرف‌‌ها بودم در روسیه بهترین لیگ دنیا می‌ماندم.

نظری گفت: من به خاطر شرایط همسرم باید به ایران بازمی‌گشتم. احتمالا امروز یا فردا با تاسیسات به توافق خواهم رسید. جز تاسیسات، از سه تیم دیگر هم پیشنهادی خوبی دارم.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

بگو چقدر بی اخلاقی که از تیم ملی انداختنت بیرون

نام ... جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۰۳

بگو ببینم اسم شما افتخاری نیست یا فکو فامیل افتخاری رییس کمیته فوتسال نیستی؟ پس اخلاقشو از کجا میدونی تو تیم ملی

12 پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

همیشه نیمه ی پر لیوان رو نگاه کنید ،که کجا بوده و بازی کرده .برای ایران جزء افتخارات محسوب میشه. شما اگه میتوانید مثل اوترانسفر شید…//…//

استاد جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۵۰

تاسیسات بازیکنا رو با ۲۰ الی ۳۰ ملیون قرارداد بسته اونوقت تو با چه پولی میخوای بیای تاسیسات

شمسايي جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

وقتی روسیه نمیخوادش باید برگرده دیگه مجبوره یه تیم بره دیگه