کد خبر : 7322
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 13:28
-

کریمی:اولویت من همیشه فوتسال بوده است

کریمی:اولویت من همیشه فوتسال بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرشته کریمی ددرباره حضور احتمالی‌اش در لیگ فوتبال، اظهار کرد: چندی پیش به همراه نیلوفر اردلان و خانم شجاعی جلسه‌ای با افشارزاده داشتیم و عنوان کردیم که چرا تهران تیم فوتبال و فوتسال بانوان ندارد و چرا باید ما در به در به دنبال تیم در شهرهای دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرشته کریمی ددرباره حضور احتمالی‌اش در لیگ فوتبال، اظهار کرد: چندی پیش به همراه نیلوفر اردلان و خانم شجاعی جلسه‌ای با افشارزاده داشتیم و عنوان کردیم که چرا تهران تیم فوتبال و فوتسال بانوان ندارد و چرا باید ما در به در به دنبال تیم در شهرهای دیگر باشیم؟

وی ادامه داد: اما صحبت ما این نبود که حتما می‌خواهیم به فوتبال بیاییم و اگر چنین تصمیمی بگیریم به خاطر آن است که تیم فوتسال در تهران نیست.

کریمی با انتقاد از این که گفته شده او و اردلان به خاطر پول می‌خواهند به لیگ فوتبال بروند، گفت: اگر می‌خواستیم به خاطر پول به فوتبال برویم این همه سال از فوتسال نمی‌ماندیم و حتی در این سال‌ها به صورت همزمان در لیگ فوتبال و فوتسال شرکت می‌کردیم . اولویت من همیشه فوتسال بوده است.

کریمی خاطر نشان کرد: من به عنوان نماینده‌ای از سوی بانوان فوتبال و فوتسال تهران پیش افشارزاده رفتم تا درخواست کنم که تیم فوتبال بانوان را راه‌ا‌ندازی کنند، چرا باید ورزشکاران تهران به خاطر پول به شهرستان‌های مختلف بروند.

این ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: اگر باشگاه‌ها در بخش بانوان هم تیم داری کنند وضعیت بهتری شود، اما ماجرای رفتن ما پیش آقای افشارزاده این نبود که بخواهیم بگوییم می‌خواهیم به فوتبال بیابیم.

کریمی ادامه داد: اگر تیم فوتسال بانوان در تهران نباشد در فوتبال بازی می‌کنم. پرسپولیس اعلام کرده که نمی‌خواهد در لیگ داشته‌ام فوتسال بانوان تیم داری کند و هنوز از قرارداد ۱۶ میلیونی که ۲۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام وضعیت سایر بازیکنان هم همین گونه است. فکر می‌کنید با این مبلغ چگونه می‌توانم زندگی‌ام را سپری کنم؟

کریمی اضافه کرد: ممکن است باشگاه‌های دیگر در شهرستان‌ها برای لیگ بانوان تیم بدهند، اما من نمی‌توانم تمام زندگی‌ام را رها کنم و به اهواز و آبادان بروم. حتی قانع شدم که اگر قزوین در لیگ فوتسال تیم بدهد برای این تیم بازی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بابك چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

فرشته کریمی جزؤ بهترینهای جهانه باید ازش حمایت کنیم واز همه ملی پوشانمون که بی ادا برای پیراهن مقدس تیم ملی میجنگن. حیفه این هارو از دست بدیم

امير چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

فدراسیون و خانم دکتر شجاعی باید از این دو حمایت کنن اینها هم از بهترین های ایران و جهان هستند. خانم کریمی جز بهترینهای جهان شد و خودش مصاحبه کرد که هیچ پاداشی به ایشون ندادند و به هیچ کدام از بازیکنایی که نائب قهرمان آسیا شدن هیچ قدردانی نشد