کد خبر : 7357
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 14:48
-

شریفی: می‌توانستیم تیم یک و نیم میلیاردی ببندیم اما این کار را نکردیم

شریفی: می‌توانستیم تیم یک و نیم میلیاردی ببندیم اما این کار را نکردیم
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: اگر می‌خواستیم می‌توانستیم تیم را با یک و نیم میلیارد برای قهرمانی ببندیم اما خودمان نخواستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناصر شریفی در مورد انتخاب کادرفنی ماهان تندیس اظهار داشت: نمی‌خواهم اسمی از فردی بیاورم اما اوایل هفته آینده سرمربی را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: می‌خواهیم تیمی بومی ببندیم و با آنها از غیرممکن، ممکن بسازیم، به طوری که اگر باختیم، زیبا ببازیم. ما پروژه‌ای سه ساله برای خود تعریف کرده‌ایم و می‌خواهیم امسال با امیدهای‌مان در مسابقات شرکت کنیم.

شریفی با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر مالی نداریم، خاطرنشان کرد:‌ اگر می‌خواستیم می‌توانستیم تیم را با یک و نیم میلیارد برای قهرمانی ببندیم اما خودمان نخواستیم. در هزینه‌های‌مان مشکلی نخواهیم داشت، اما هزینه بیجا نمی‌کنیم. اینقدر شجاعت داریم که با جوانان ۱۷ – ۱۸ ساله در لیگ شرکت کنیم. مهم این است که همه از بازی ما لذت ببرند، همان‌طور که تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی خوب بازی کرد و گرچه به آرژانتین باخت اما باز هم مردم شاد شدند.

مدیرعامل ماهان تندیس قم گفت: علیرضا وفایی و کوهستانی را برای فصل آینده حفظ کردیم. دوست داشتیم اصغر حسن‌زاده را دوباره در تیم‌مان داشته باشیم اما وی با تیم روسی قرارداد دارد و هزینه رضایت‌نامه‌اش بالا می‌شود. سعی می‌کنیم یک تا دو بازیکن خوب هم از خارج از استان جذب کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

وای به حال فوتسال قم با اومدن جناب شریفی !!!!! انسانی زحمت کش ولی غیر حرفه ای …

کاظمی شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۵۱

عصاره ی فوتسال قم و بنیان گذار فوتسال قم سردار شریفی هستن. شما دنبال منافع خودتان هستید.

کاظمی شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۵۷

اعتبار و منزلت ایشان و تمام بازیکنان خوب قم خود مدعی بر این اعتبار است. امنیت و آسایش ما مدیون امثال این سربازان و سردارانی است که جوانی و عمر خود را صرف این آب و خاک کرده اند و افتخار ما هستند.

سعیدباوی شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۶

سلام زندبادحاج ناصر شریفی
خیالت راخت حاجی اهوازطرفد ار داری برو جلو کاریت نباشه