دمت گرم آقای تقوی که واقعا باهمه فرق داری ئادم به خوبی تو درلیگ کم است
تقوی: فصل آینده نصیرنیا را نداریم/ رهنما هم تا نیم فصل نمی رسد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداکبر تقوی در پاسخ به این سوال که آیا کریم منصوری پیشنهاد هیات مدیره باشگاه در مورد مدیرعاملی را پذیرفته است که این روزها همه جا از وی به عنوان مدیرعامل یاد میشود، اظهار داشت: هنوز او نظر نهاییاش را در مورد این پیشنهاد اعلام نکرده و مدیرعاملیاش در هیاتمدیره مصوب نشده است. فکر میکنم در جلسه دوشنبه یا سهشنبهمان تکلیف روشن شود. گرچه شواهد نشان میدهد که کریم منصوری به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد اما هنوز حکمی در اینباره صادر نشده است.
وی در مورد انتخاب سرمربی نیز تصریح کرد: هیاتمدیره باشگاه روی رضا داورزنی سرمربی قبلیمان نظر مثبت دارند اما هنوز با وی وارد مذاکره نشدهایم. ما گزینه زیاد نداریم و هیاتمدیره هم تکلیف نکردهاند که به دنبال مربی دیگری باشیم. اگر احیانا با او به توافق نرسیم آن زمان است که در مورد گزینههای بعدی فکر خواهیم کرد.
تقوی با اشاره به حفظ بازیکنان فصل گذشته گفت: همه برنامهمان همین است چون دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و به نوعی تیم را به دندان کشیده و جام را با آبرو تمام کردیم، به همین دلیل امسال که قرار است شرایط بهتر باشد، دوست داریم همه را کنار خود داشته باشیم تا به نوعی دلسوزی بازیکنان را جبران کنیم که برای تیم از جان مایه گذاشتند. البته مجتبی نصیرینیا یکی از بهترین و بااخلاقترین گلرهای ایران را به احتمال فراوان فصل آینده در تیممان نداریم چون از فردوسی مشهد پیشنهاد خوبی دارد و ما هم مانعش نمیشویم. علی رهنما هم که پدیده لیگ ۹۲ و یکی از بهترین چپپاهای ایران است هم بعد از بازی با گیتیپسند دچار پارگی رباط صلیبی شد و پایش را عمل کرد و منتظریم که بهبود پیدا کند. عملا این بازیکن را هم تا نیم فصل نخواهیم داشت.
سرپرست منصوری در مورد اینکه با توجه به اینکه نصیرینیا را دیگر در اختیار ندارند، آیا پیشنهادی را به مصطفی نظری دادهاند، خاطرنشان کرد: نظری شاگرد قدیمی من است که فوتسال را با بسیج ری شروع کرد. او گلر بسیار خوبی است اما بازیکن گرانی است و اگر قرار بود او را بگیریم و پولش را داشتیم همان نصیرینیای خودمان را حفظ میکردیم.
منبع:فارس
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
اقای تقوی خیلی مردی. ایشالا امسال قهرمانیم
یا علی سید خدا ما مردم قرچک می دانیم در این چند سال گذشته سختی زیادی برای تیم کشیدی حتی از خود باریکنان تیم شنیدم با هزینه های شخصی تیم را حفظ کردی ما قدر ران شما هستیم و هیچگاه زحمات شما را از یاد نخواهیم برد سید جان چند چیشنهاد خدمتتان داشتم ۱ – اول در صورت امکان تیم را برای قهرمانب ببندید و جهره های چون کشاورز- طاهری – اسماعیل بور – را به تیم بگردانبد ۲ – مجتبی نصیری نیا را حفظ کنید و به بازیکنان بومی منطقه نگاه ویژه داشته باشید واجازه ندهید بعضی افراد معلوم الحال کنار تیم به شما و تیم ضربه بزنند و لطفا” اذ آقای داور زنی که فردی ساده و ساکت هستند حمایت کنید مثل رضا لک ۳ – لطفا در همین اول فصل جلوی مصاحبه های بی مزه و غیر منطقی مهندس منصوری را بگیرید زیرا همیشه اظلاعات غلط و خیالی می دهند و روی اعصاب هستند و جمله آخر رو قلب من نوشته قرچک شهر عشقه سید با تعصب مال دیار عشقه (( به امید قهرمانی تک ستاره فوتسال ایران شهید منصوری قرچک ))
اقای تقوی تورو خدا نزارین مجتبی نصیری نیا بره
ما واقعا دوسش داریم
اون الان ستاره ی تیم ماست
خواهش میکنم حفظش کنین
هیشکی رو هم نگرفتین اشکال نداره
فقط مجتبی رو حفظ کنین
تصور منصوری بدون مجتبی محاله
مجتبی جان از تو هم خواهش میکنیم که بمونی
مجتبی نصیری
ای گلر طلایی
تا ابد محبوب قرچکی هایی
عاشقت میوونم
قدر تورو میدونم
نیاد اون روزی که بی تو بمونم…
مجتبی جون هرجاکه باشی محبوبه دلی
ضمنا یاشاسین ممد آبا د
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵