کد خبر : 7376
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 14:11
-

فرصت سوزی امروز همان ناداوری و پشت پرده های فردا است!

فرصت سوزی امروز همان ناداوری و پشت پرده های فردا است!
در شرایطی که اکثر تیم های مدعی تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرده اند گیتی پسند با امروز و فردا کردن هایش حتی صدای بازیکنان خود را هم در آورده است.

پایگاه خبری فوتسال ایرانسید حامد اردهالی: در حالیکه اکثر تیم های مدعی لیگ برتر با مشخص کردن تکلیف نیمکت مربیگری خود جذب بازیکن را آغاز کرده اند گیتی پسند اصفهان از تیم های خوب و صاحبنام فوتسال در سکوت محض مدیرانش و بدون اطلاع رسانی مناسب هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است.این در حالی است که اکثر بازیکنان این تیم در گفتگو با رسانه ها از بلاتکلیفی خود و شروع نشدن تمرینات گیتی پسند گلایه دارند.بیش از یک ماه از قطعی شدن مصوبه هیات مدیره گیتی پسند مبنی در تیمداری در فوتسال می گذرد و در شرایطی که انتظار می رفت پس از این تصمیم،مدیریت گیتی پسند زودتر سرمربی تیم را انتخاب کند عقب افتادن استارت فصل جدید لیگ برتر فرصت خوبی برای سپری شدن زمان بیشتر در این باره به مدیران باشگاه داد.طی روزها و هفته های اخیر نام های متعدد و نظرات گوناگونی برای تصدی هدایت گیتی پسند مطرح شدند.از نام های بومی مثل علی افضل،احمد باغبانباشی و حسین افضلی گرفته تا نام های غیر بومی مثل رضا لک،علی صانعی و محمود خوراکچی و اینکه مربی بومی بهتر است یا مربی غیر بومی و در این میان تنها این مربیان هستند که بازار خود را داغ نگه داشته اند و مدیران گیتی پسند در بحث انتخاب سرمربی خود سکوت کرده اند. در قطعی بودن برگزاری جلسه با برخی گزینه ها تردیدی وجود ندارد اما در این باره همه چیزمنوط به تصمیم هیات مدیره شده است.سفر وعیدی رئیس هیات مدیره گیتی پسند به خارج از کشور که گویا زمانش از تعداد روزهای جام جهانی برزیل هم بیشتر است پروسه انتخاب سرمربی تیم اصفهانی را به تاخیر انداخته است.در حالی که می شود با یک مشورت تلفنی توسط مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره هر چه زودتر تکلیف سرمربی این تیم را مشخص کرد اما مدیران باشگاه گویا بیشتر به تماشای بازیهای جام جهانی فوتبال مشغولند و دلمشغولی فوتسالی ندارند. در این میان حتی تلاشی برای تمدید قرارداد با بازیکنان یا استارت تمرینات  تیم هم صورت نمی گیرد تا نگرانی ها در مورد این تیم پرمهره افزایش یابد.هنوز روزهایی که گیتی پسند در کورس قهرمانی با رقیبان عقب می افتاد و زمین و زمان را به هم می دوخت فراموش نکردیم. از ماجرای انصراف از تیمداری گرفته تا دستهای پشت پرده که نمی خواهند این تیم قهرمان شود و نا داوریی ها که در حق این تیم جفا کرده همه و همه به زعم مدیران باشگاه در قهرمان نشدن گذشته این تیم نقش داشتند و احتمالا اگر این تیم این فصل هم در کورس قهرمانی عقب بیفتد این سناریو ها ادامه دارد غافل از اینکه مهلت از دست رفته امروز و امروز و فردا کردن های مدیریت باشگاه در انتخاب سرمربی تیم همان دست های پشت پرده فردایی است که گیتی پسندی ها آن را عامل قهرمان نشدن احتمالی تیمشان می دانند و امروز به آن توجهی نمی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سهراب شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

بابا پایگاه خبری
یعنی میخوام ببینم واقعا اینقدر خبر نداری بزنی که هر روز گیتی رو با چندتا تیتر میبری رو آنتن
یا اینکه این اصفهانیمای زرنگ بدونه سر وصدا شما رو رسما گذاشتند سر کار که هر روز از اونا خبر بزنی و رسما تیم اول خبری باشند.
این آقایونی که من میشناسم هم مربیشون رو بستند هم بازیکناشون رو…شما هم سر کار…

ابوالفضل قاجار شنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

اقای اردهالی عزیز زیاد دلت به هال اینا نسوزه. اینا خودشون کار بلدن. نهایت اخرش بازم تبانی میکنن دوباره قهرمان میشن،،،

حسن یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

ابوالفضل قاجار دوباره که تو نظر دادی آخه به تو چه ربطی داره که تو همه چیز دخالت میکنی تو فقط یک لیدری فقط همین فهمیدی ؟ چه فوتسال ما و خبرنگارای ما بدبختند که تو براشون نظر میدی اتفاقا اردهالی خیلی هم متن خوبی نوشته در ضمن تو فقط در مورد قرچک میتونی نظر بدی

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

حسن اقا بدجور عقده کردی ها. زیاد به خودت فشار نیار. سرت به کاره خودت باشه. سرت رو به چیزه دیگه ای گرم کن. فضولی تو کاره من عاقبت خوبی نداره. نکنه دوباره دلت میخاد چند شب خابت نبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دفعه قبل یادت رفته رنگت زرد شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟ میخای با کل کل کردنه با من مطرح بشی؟؟؟؟ برو خودت رو درست کن. مرگ بر تبانی مرگ بر تبانی مرگ بر تبانی مرگ بر تبانی مرگ بر تبانی مرگ بر تبانی مرگ بر تبانی