کد خبر : 7404
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 15:01
-

جلالی: هنوز با شمسایی قرارداد امضاء نکردیم / امکان جذب حسن زاده کم است

جلالی: هنوز با شمسایی قرارداد امضاء نکردیم / امکان جذب حسن زاده کم است
رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم با بیان اینکه هنوز تغییر و تحولات صورت گرفته در این باشگاه قطعی نشده است، گفت: این تغییر و تحولات هنوز به امضای من نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم با بیان اینکه هنوز تغییر و تحولات صورت گرفته در این باشگاه قطعی نشده است، گفت: این تغییر و تحولات هنوز به امضای من نرسیده است و در صورت قطعی شدن به طور رسمی از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
امیر جلالی درباره آخرین وضعیت و تغییر و تحولات صورت گرفته در باشگاه ماهان تندیس قم، گفت: به دلیل برخی مشکلات کاری و اینکه امسال زمان کافی برای مدیر عاملی باشگاه را نداشتم، مقرر شد که آقای ناصر شریفی به عنوان مدیر عامل تیم فوتسال ماهان تندیس در فصل جدید لیگ بر‌تر عهده دار این مسئولیت شوند و بنده نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه، بر این تیم نظارت خواهم داشت.

وی درباره چارت جدید باشگاه و ایجاد برخی پست‌های جدید نیز اظهار داشت: هنوز تغییر و تحولات ایجاد شده در باشگاه به امضای من نرسیده و قطعی نیست و در صورت تکمیل شدن از طریق سایت رسمی باشگاه ماهان تندیس قم اطلاع رسانی خواهد شد و عدم انتشار اخبار مربوط به این تغییر و تحولات در سایت باشگاه نیز مربوط به همین موضوع است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم در ادامه با بیان اینکه کار انتخاب سرمربی جدید ماهان تندیس تقریبا نهایی شده است، بیان داشت: انتخاب امیر شمسایی به عنوان سرمربی جدید ماهان تندیس ۹۹ درصد قطعی شده است ولی هنوز به صورت رسمی با وی قرارداد امضا نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: محسن حسن‌زاده سرمربی فصل گذشته این باشگاه به علت مصدومیت و عمل جراحی در این فصل قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

جلالی در خصوص جذب بازیکنان بومی شاغل در سایر تیم‌ها نیز گفت: شخصا تمایل به بازگشت اصغر حسن‌زاده داشتم اما به علت بالا بودن دستمزد وی به نظر می‌رسد احتمال این انتقال ضعیف باشد، هر چند که هنوز خودم با وی به صورت مستقیم مذاکره نکرده‌ام اما سعید تقی‌زاده و میثم اینانلو در لیست بازیکنان مورد نظر ما قرار دارند و در صورت توافق به تیم اضافه خواهند شد.

وی در پایان از برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتسال ماهان تندیس در روز عید غدیر خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح رسمی مجموعه توریستی تفریحی ماهان تندیس جشن باشکوهی به مناسبت قهرمانی ماهان تندیس در جام حذفی فوتسال کشور برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق فوتسال قم دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۵:۰۳

تیمی که سال گذشته داشت اوت می شد.دونفر از بومی های قم آبروشونو گرو گذاشتند و نه تنها تیم درب و داغون را از دسته دومی شدن نجات دادند ، بلکه این تیم نیم بند رو قهرمان جام حذفی کردند.هرچند ممکنه بگید قهرمانی جام حذفی با کنار کشیدن تیم های مطرح اتفاق افتاد.درسته اما تیمی که اوت می شد به این نتیجه رسیده شاهکار بود.تیم با کمترین بد اخلاقی و بیشترین همکاری با مسئولین لیگ خودشو سرپا نگه داشت. جلالی مقداری پول مفت از دبی و قطر بهش رسیده می خواد اسمش کنار آدم های اسم رسم دار همکاری بکنه تا بیشتر مطرح تو ایران بشه. آقای جلالی بازهم اشتباه کردی.

نام ... دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

مطمئن باشید امیر شمسایی هم شناخت خوبی از فوتسال قم داره، ایشالا امسال برای قهرمانی میجنگیم