کد خبر : 7437
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 18:02
-

ابرقویی نژاد: نمی‌خواهیم سهمیه گیتی‌پسند نوین از اصفهان خارج شود

ابرقویی نژاد: نمی‌خواهیم سهمیه گیتی‌پسند نوین از اصفهان خارج شود
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: سهمیه تیم گیتی‌پسند نوین مشتریان زیادی دارد اما تلاش داریم اجازه ندهیم این سهمیه از استان خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار کرد: باشگاه گیتی‌پسند طی مکاتباتی رسمی به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرده که امکان حمایت از تیم گیتی‌پسند نوین را ندارد.

وی ادامه داد: سال گذشته باشگاه گیتی‌پسند امتیاز تیم نوین را با قراردادی یک ساله به تیم زمزم واگذار کرد اما با پایان رسیدن مهلت قرارداد، این باشگاه اعلام کرده که به دلیل مشکلات مالی قصد حفظ این سهمیه را ندارد زیرا براساس قانون نیز یک باشگاه نمی‌تواند دو تیم در یک لیگ داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به درخواست‌های صورت گرفته برای واگذاری امتیاز گیتی‌پسند نوین تصریح کرد: هیئت فوتبال استان اصفهان تمایلی برای خروج این سهمیه از استان ندارد و در تلاش هستیم اسپانسری برای این تیم پیدا کنیم.

وی افزود: ما دغدغه فوتسال استان اصفهان را داریم و نمی‌خواهیم این سهمیه لیگ برتری را از دست بدهیم.

ابرقویی‌نژاد تاکید کرد: علاقه‌مندی خود را برای حفظ سهمیه گیتی‌پسند نوین در استان اعلام می‎‌کنیم و از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند برای در اختیار گرفتن این سهمیه دعوت می‌کنیم.

گفتنی است باشگاه راه ساری مذاکراتی برای خرید امتیاز این تیم انجام داده و در مرحله نهایی شدن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵

بابا راه ساری بسته دیگه ازاسترس مردیم امتیازش بخرین راضیشکن اقای نجاریان.ساروی هادلشان بااین یک تیم توی ساری خوش است پس سال بعدتوی لیگ برتریم.

هوادار دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

اقای ابرقویی خواهشا مثل همیشه پشت سر فوتسال بایستید و اجازه ندهید سهمیه از استان خارج بشه.

12 سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

ساری اگه میخواد تیم فوتسال داشته باشه،باید خودش تیم رو بیار بالا .نه هر سال بیای دسته یک بعدش هم امتیاز بخری بیای باز لیگ برتر توپ بزنی.به جوان هاش اعتماد کنه میتونه تو لیگ یک نتیجه بگیره،البته حمایت مسئولین آنها هم لازم است.