کد خبر : 7534
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1393 - 10:51
-

جلالی:هم قهرمانی لیگ را می خواهیم هم جام حذفی!

جلالی:هم قهرمانی لیگ را می خواهیم هم جام حذفی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم معارفه امیر شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس در ورزشگاه هلال احمر قم و در حضور تمامی اعضای هیئت مدیره، تیم بزرگسالان و تیم فوتسال امید این باشگاه برگزار شد که امیر جلالی رئیس هئیت مدیره ماهان تندیس در ابتدای سخنانش به معارفه کادر فنی تیم فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم معارفه امیر شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس در ورزشگاه هلال احمر قم و در حضور تمامی اعضای هیئت مدیره، تیم بزرگسالان و تیم فوتسال امید این باشگاه برگزار شد که امیر جلالی رئیس هئیت مدیره ماهان تندیس در ابتدای سخنانش به معارفه کادر فنی تیم فوتسال پرداخت و گفت: آقایان سید وحید غیاثی و حسین صبوری دستیاران آقای امیر شمسایی خواهند بود و آقای هادی بهرامی نیز مانند فصل گذشته مربی دروازه بان های ما می باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات فصل قبل پیش نمی آمد قهرمانی لیگ نیز دور از دسترس نبود، عنوان کرد: این حرف ها را چند بار تکرار کردیم ولی دیگر کاری به گذشته نخواهیم داشت، چون می خواهیم شاهد آن حواشی نباشیم تا تیم بتواند با خیال راحت کار خود را انجام دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم یادآور شد: به همین منظور هیئت مدیره ای تشکیل دادیم تا آن مسائل مجددا گریبان گیر باشگاه و خصوصا تیم فوتسالمان نشود.

جلالی درمورد اسامی نفرات هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس قم ادامه داد: بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره در باشگاه فعالیت خواهم داشت و آقایان حسن زرنوش، عباس یداللهی، ناصر شریفی و علیرضا حامدی نیز از اعضای این هیئت مدیره می باشند که آقای ناصر شریفی با رای اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم معرفی و آقای مهدی پاک نیز به عنوان قائم مقام ایشان منصوب شدند.

وی با اعلام اینکه به طور کامل با امیر شمسایی به توافق رسیده ایم اظهار داشت: پس از جلسات متعددی که با اعضای هیئت مدیره برگزار شد، تصمیم گرفتیم آقای امیر شمسایی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتسال ماهان تندیس معرفی کنیم و این امر تنها تصمیم یک نفر نبود، بلکه با موافقت تمامی اعضای هیئت مدیره انجام گرفت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس ابراز کرد: خوشبختانه توفیقی شد و خداوند متعال کمک کرد تا پس از دوری چند ماهه از مسابقات دوباره این جمع شکل بگیرد و امیدواریم با توکل به خدا، حمایت های مردم، کمک مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و همت شما بازیکنان بتوانیم علاوه بر قهرمانی جام حذفی که سال گذشته کسب کردیم، قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را نیز به دست آوریم.

امیر جلالی گفت: امسال علاوه بر اینکه می خواهیم قهرمانی جام حذفی را تکرار کنیم، مصمم هستیم که به مقام نخست در لیگ برتر باشگاه های کشور دست پیدا کنیم و می دانم بازیکنان ما توانایی انجام این مهم را دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله بتوانیم خواسته مردم عزیز و ورزش دوست قم که همیشه ما را حمایت کردند، در فصل جدید برآورده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

havadar پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

آقای جلالی شما۱سال دیگه قهرمانی روازقم دورکردید.محسن حسن زاده تنهابه شخصی برای حمایت لازم داشت تااین تیم روباپتانسیل بالایی که داشت قهرمان لیگ کنه تاهمونطورکهدبرای اولین بارجام حذفی روبه قم آووردجام لیگ روهم بیاره.
اما افسوس که نخواستید.به امیده موفقیت.

ء جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۳:۴۵

قهرمان لیگ و جام حذفی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاله فردااااااااا

پیمان جمعه , ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۴:۱۰

از مسئولین سایت فوتسال خواهش می کنم درمورد عدم حضور تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان کویت و دوبی را که خوتان بارها از قول جلالی و قمی ها اعلام کرده بودید که ماهان تندیس به عنوان نماینده ایران در آن مسبقات شرکت خواهد کرد ، بصورت شفاف ریشه یابی کنید.
چون بارها از سایت خودشما هم اعلام شده بود ، بهتره خود شما پیشقدم بشید و شفاف سازی کنید.
ممنون