کد خبر : 7537
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1393 - 11:04
-

دبیری: نخستین جام آسیایی را برای تبریز به ارمغان خواهیم آورد

دبیری: نخستین جام آسیایی را برای تبریز به ارمغان خواهیم آورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز در مورد شرایط این تیم گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز به عنوان نماینده فوتسال ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و امیدواریم این تیم در این رقابت‌ها بتواند با جام قهرمانی به تبریز بازگردد.برای این تیم تدارک خوبی برای کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز در مورد شرایط این تیم گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز به عنوان نماینده فوتسال ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و امیدواریم این تیم در این رقابت‌ها بتواند با جام قهرمانی به تبریز بازگردد.برای این تیم تدارک خوبی برای کسب عنوان قهرمانی شده و دو اردو پیش از این رقابت‌های آسیایی در کیش و تایلند برگزار می‌کنیم تا تیم دبیری به آمادگی لازم رسیده و با تمام قوا برابر حریفان خود ظاهر شود.

سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: هر چند افتخار نخستین قهرمانی ایران به باشگاه دبیری تبریز نرسید و یک ماه قبل از  قهرمانی تیم دبیری، تیم تراکتورسازی تبریز در جام حذفی قهرمان شده بود، اما امیدواریم تیم دبیری نخستین کاپ آسیایی را در شهریور ماه کسب کرده و این افتخار برای تبریز به نام باشگاه دبیری تبریز ثبت شود و همین پیش زمینه قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود.

وی تاکید کرد: اولویت‌های باشگاه دبیری تبریز قهرمانی در باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتسال کشور بوده، اما در کنار آن از پشتوانه سازی نیز غافل نبوده و امسال توجی ویژه به آکادمی مدرسه فوتبال خود داشته و با مربیان مجرب در تمام مقاطع سنی پایه تیمداری می‌کنیم.

تیم فوتسال دبیری تبریز به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد. شاگردان حسین شمس در این رقابت‌ها با تیم‌های چونبوری تایلند، القادسیه کویت و بانک بیروت لبنان هم گروه هستند.

پنجمین دوره رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های آسیا با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی در شهر شنگ دو چین برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hamin nazdiki پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

aghaye dabiri shoma pole bacheharo mikhorid va inke midonam shoma az tasfiye bacheha khabar nadarid chon baradar zadaton harkari dost dare mikone va in dorost nist…khoda jaye hagh neshaste age shoma ghahremane asia shodid be khoda shak mikonam…hamin..

ء پنجشنبه , ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

اقای دبیری این اولین و اخرین مقام تیم دبیری هستش
دری به تخته خورد و قهرمان شدین
ولی قهرمانی اسیا ابزار میخواد بازیکن میخواد
هیچ بازیکن طراز اولی نتونستین بگیرین
اومدنا ولی نتونستین هیچکدومو راضی کنین
امیدوارم تو اسیا قهرمان بشین ولی خیلی بعید میدونم
و اینکه حق ضعیفتر ها رو ضایع نکنین چون چوبش رو میخورین

نام ... شنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۵:۰۹

تیم ملیمون تو آسیا تحقیر می شه،چه برسه به دبیری .